Levamera, jag är överlycklig!!!
Aleris ringde igår och frågade hur allt fungerar och sköterskan blev glatt överraskad när jag sa hur allt flyter på! Idag hade jag
bara minskat med -0,2 men jag är som sagt överlycklig och jag sprudlar redan nu för jag vet att
jag kommer att klara detta!
Jag känner
ingen som helst hunger, men jag äter (eller dricker) precis som jag ska. Inget problem med att dricka vatten, tar ganska så stora klunkar och jag har inte alls ont. Tar inga smärtstillande alls. Jag kan känna mig lite yr emellanåt, men då vet jag att det är dags för något i magen! Inte så konstigt med tanke på så
lite jag får i mig!!! En annan sak är att jag inte heller känner någon direkt mättnadskänsla, mer att jag blir uttråkad på att dricka efter 1,5 dl! Men jag var tydligen inte den enda som har den känslan efter operationen.
Jag har bokat in vårdcentralen på torsdag för att ta bort agrafferna och förhoppningsvis gör det inte ont! Jag kommer absolut att ta en alvedon eller liknade innan jag går dit, för tosigt nog är det
det jag är rädd för...

Och så har jag två sprutor kvar och det har gått bra, med tanke på att jag hatar sprutor! Fast det underliga är att det blir värre och värre att ta dem... I början var det inga problem, men nu tycker jag att det är riktigt obehagligt. Men, men, bara två
hemska kvar sen är det över!
Jag har tyvärr ingen blogg och jag har faktiskt inte berättat för särskillt många att jag har gjort en operation. Inte alls för att jag bryr mig om vad andra tycker, mera för jag är ganska privat av mig när det gäller ganska mycket!
Och
Levamera, jag tror att du kommer till operation innan januari- februari, eftersom när du väl har blivit godkänd på kirurgkonferensen så går det toksnabbt! Jag blev helt chockad och
bums så var jag opererad!