Min tur imorgon! 
Och jag känner mig redo. Väskan är packad, sängen renbäddad, kläderna som jag ska åka i är nytvättade och jag har tagit mina 2 första
Omeprazol. Blev lite yr av tabletterna men det är tydligen en av biverkningarna. Jag har också börjat med
Apoteket Kvinna (multivitamintabletterna). Lika bra att vara rejält laddad med energi inför operation!
Man måste ju komma nyduschad och utan smink till sjukhuset så jag passade på att gnida in mig i lite BUS och färga fransar och bryn så att jag inte skrämmer slag på kirurgerna imorgon bitti!

Konstigt nog är jag ganska så lugn och det jag är mest rädd för är att jag skulle
somna in för gott. Jag tänker så klart på barnen och sambon och hur deras liv skulle bli i så fall. Men jag verkligen tror att jag kan göra detta och jag kommer bli
så mycket gladare när allt är över!
systersandra, jag är alldeles säker att det snart är din tur! För i måndags fick jag papper från Sahlgrenska att jag är godkänd för OP hos dem och kommer att få en operationstid snarast. Jag måste tydligen ringa dem
igen, eftersom jag fortfarande är kvar i deras "system". Och i fredags ringde en koordinator från Skövde och frågade om jag kunde tänka mig att opereras hos dem!?!? eftersom de hade fått min remiss av Sahlgrenska... Jag tackade så klart nej och hon tyckte också det var väldigt underligt att min remiss hade hamnat hos dem. Så jag menar, att de håller på för fullt med remisserna på Sahlgrenska i alla fall!
Imorgon klockan 6.30 sitter jag i bilen och är på väg mot nya äventyr!
Snälla, håll tummarna för mig!!!