BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)
Nu är de här!
Grattis till alla bebisar, här kan vi snacka vidare.
Nu är de här!
Grattis till alla bebisar, här kan vi snacka vidare.
Mitt snitt har börjat läcka blod och sårvätska som fan. Tog klamrar igår men pga att det blödde så tog dom bara varannan och la nytt förband, idag har jag blött igenom det så nu måste jag in och lägga om det igen
alltid ska det vara nått!
Urs vilket bråk för att få iväg sonen till dagis. Första dagen tyckte han det var jätte kul. Sen när jag kommer och hämtar vill han inte åka hem.
Idag fick jag lyfta in honom i bilen =/ så tråkigt, han skulle behöva gå mer en 3 dagar i veckan för att få lite mer rutin.

Jag lyckades (trots sprängande huvudvärk, sömnlös natt, trotsiga barn och konstant ammande lillasyster) få iväg killarna till dagis idag. Satte mig i fåtöljen och ammade när jag kom hem och har inte orkat resa mig igen.
Jag har slutat äta värktabletter, tog en-två gånger om dagen i kanske en vecka, nu tar jag bara när jag har ont.
Låter jobbigt med stygn och sår, jag behövde inte sy något.
Idag är irja två veckor, ska till Bvc idag, hoppas hon går upp som hon ska, är lite jobbig med amningen ibland.

köpte strumpor idag på Cubus till Alva, jätte bra lite tjockare som inte ramlar av.