• tilj75

BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)

Nu är de här!
    Grattis till alla bebisar, här kan vi snacka vidare.

♥ Jack 070423 ♥ Jonatan 080918 ♥ Tim 091208 ♥ Kevin 091208 ♥ Irja 130312 ♥
  • Svar på tråden BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)
  • tilj75

Hannis, tidigare började brösten leka fontäner för att jag spolade vatten i kranen. Kroppen är en knäpp uppfinning :)

• Ukj

Allvarligt, vi fick rådet att väcka och mata var tredje timme.... Hur i helvete får man en bebis som sover att äta?? Tar ju ca1,5 timme att väcka henne innan hon suger ca 3 min för att sen somna om. Läger ca 2,5 timmar per matning!! Något tips???

• älskarlivet81

Klä av henne naken, kittla under fötterna!

Ukj skrev 2013-03-23 16:58:42 följande:
    Allvarligt, vi fick rådet att väcka och mata var tredje timme.... Hur i helvete får man en bebis som sover att äta?? Tar ju ca1,5 timme att väcka henne innan hon suger ca 3 min för att sen somna om. Läger ca 2,5 timmar per matning!! Något tips???

• Lussekatten

Nozpa: nä, vi är inte ett dugg oroliga. Vi ser ju hur nöjd hon är och verkar må hur bra som helst.

• Ukj

Hon är naken, vi kittlar henne, gått så långt att vi lagt våt handduk på henne oxå....

• TreFantastiskaBarn

Ukj - vi fick rådet att ta henne under en stark lampa , byta blöja och blöta ner henne. Vi MÅSTE väcka säger Bvc. Hon måste upp i vikt.

• nozpa
    Ukj skrev 2013-03-23 19:57:30 följande:
    Hon är naken, vi kittlar henne, gått så långt att vi lagt våt handduk på henne oxå....

Trycka i handen är det många som sagt till mig. Vi väcker iofs inte, men det har jag fått tips om. Ingen aning om det fungerar. Men testa.
  • nozpa
    hannis skrev 2013-03-23 16:37:14 följande:
    Här är vår lille Elliot:

Vilken sötnos! En sådan liten pluttig mun. :) Jättefin bebis.
  • nozpa
    Lussekatten skrev 2013-03-23 18:35:09 följande:
    Nozpa: nä, vi är inte ett dugg oroliga. Vi ser ju hur nöjd hon är och verkar må hur bra som helst.

Ah så skönt. :))
Svar på tråden BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)