• tilj75

BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)

Nu är de här!
    Grattis till alla bebisar, här kan vi snacka vidare.

♥ Jack 070423 ♥ Jonatan 080918 ♥ Tim 091208 ♥ Kevin 091208 ♥ Irja 130312 ♥
  • Svar på tråden BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)
  • Lussekatten

Jag har mitt andra uppehåll i blödningen och det är 3 veckor sen förlossning. Vet inte om de här uppehållen är bra eller dåliga. Har ingen aning om vad det blir för p-metod sen men jag antar det blir spiral.

• KarinCE

hade på mig mina mammabyxor till mina föräldrar idag. Min pappa sa åt mig att jag inte kunde gå med byxor som satt som en säck och sedan fick jag pengar av honom haha. Då är det illa kan jag säga.

• KarinCE

angående kopparspiral så är det ju jätte bra förutom att min hamnade på snedden och jag fick lite ont av detta och sedan att man får as mycket mens.

• nozpa

Blöder inte längre *peppar, peppar* 4 veckor exakt idag. Men det har varit uppehåll innan och kommit tbx. Så kanske kommer det tbx nu igen, vi får se.
    Med första blödde jag inte ens 3 veckor och hon föddes vaginalt. Trodde man blödde mindre efter ks? ;/ Aja, kvalitetstid har vi redan haft. :)

Vi kommer inte skaffa något p-medel. Vill ha en 3:a, och vågar inte chansa på att rubba min cykel så det blir för långt glapp.
    Hade inget mellan 1:an och 2:an heller. Men det gör ju inget OM det händer då. Vi kör med "säkra" perioder, men skulle det bli så gör det som sagt inget. Efter 3:an får vi se vad det blir. Inte minipiller igen iaf.    

• Ukj

Ni är otroliga, kvalitetstid med mannen är det sista jag är sugen på nu... Ha ha ha!!

• tilj75

Hormonspiral blir det för mig. Hade det sist och den funkade jättebra och mensen försvann.

• JennySofiMari

Har provat kopparspiral 2ggr men fått fruktansvärda smärtor så jag spytt båda gångerna, nu sist provade jag i 6mån innan den fan ute ut :) Idag firade vi påskmorgon med kvalitetstid och just idag känner jag mej glad över mitt snitt :)

• TreFantastiskaBarn

Nozpa - vad härligt det låter med era tankar om en trea! Tror det blir stopp vid fyra hos oss, framförallt för jag tror inte jag vill göra ett fjärde snitt. Jag har börjat blöda igen, gör det när jag anstränger mig och bär för tungt har jag märkt.

• saal

Nu sover båda pojkarna och man får passa på och njuta av tystnnaden. Storebror har verkligen kommit in i en trotsperiod och konflikterna är många.

2v sen förlosningen och här är avslaget nu väldigt ljust och tunnt samt att det luktar illa. Tycker också det kan få vara slut nu men det mer för att slippa vara instängd i alla alla bindor som inte andas.

Svar på tråden BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)