• mammatilltvå85

December bebis 2013

Hej alla nygravida Decembermammor!

Här tänkte jag att vi kunde samlas och diskutera eller lägga in bilder på allt som rör graviditeten=)

Själv har jag för ett par dagar sedan plussat med nummer 3. Syskonen är lite äldre 6 & 7 år gamla men både jag och min man (barnens pappa) längtade efter en till liten så vi är jätteglada just nu!

Såhär i början är dte ju lite nervöst och skakigt, vi hoppas allt ska gå vägen. Om det gör det beräknas den lill* titta ut 2 december.

Välkomna hit alla ni som som plussar så kan vi följas åt längs vägen....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:20
    Här finns en tråd med en Bf lista där vi kan lägga och/eller ändra våra bf datum..

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362526.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:26
    NY LÄNK: (blev fel år i den förra...)

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362564.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-03 18:41
    Det finns numera en medlemsgrupp för oss med bf i december. Där finns olika tematrådar, galleri osv. Om du vill bli medlem så gå in på denna länk: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-december-2013-123458

• Svar på tråden December bebis 2013
  • MariaOchNiklas

Vi ska döpa dottern den 12 april. Vi ska även ha 2 årskalas på samma gång då stora dottern fyller 2 år den 17 april

Repan skrev 2014-02-13 14:21:14 följande:
    Nån som tänkt döpa?

17/4-12 & 18/12-13 våra prinsessor ♥
  • Förstaförsökaren26

Sambon min vill ha dop så det får han ordna :)

Åh va härligt Fiafunderar att hon sov sålänge!

Jag ska sluta med socker efter helgen! Ska unna mig en klocka om jag går ner resterande gkilon till 10 april

• moruri

Haha plopps! Ska se om jag kan senare :p
    Vi har tagit upp sexlivet igen. Min Karl påstår att den fortfarande är good enough, men är fortfarande nojig! Vill fortfarande leva upp till smeknamnet BMDTF ( bruden med den tighta fittan) hahaha! Nej nu var jag too

• MissKaos

Nej vi är inte kristna.

Hade välkomstfest för sonen när han var sex månadet går väö bli så med denna med!

Repan skrev 2014-02-13 14:21:14 följande:
    Nån som tänkt döpa?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Plopps80

Jag har inte haft sex ännu. Vill bara inte. Har dock känt lite försiktigt i duschen. Finns inte tid eller ork till sex. Man kan ju operera sig så det blir tight också.

• MissKaos

Hej knipövningar!

Yoga pm ett tag? Det blir man thightare av..

moruri skrev 2014-02-13 15:54:39 följande:
    Haha plopps! Ska se om jag kan senare :p

Vi har tagit upp sexlivet igen. Min Karl påstår att den fortfarande är good enough, men är fortfarande nojig! Vill fortfarande leva upp till smeknamnet BMDTF ( bruden med den tighta fittan) hahaha! Nej nu var jag too

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Idag hsr Elsa varit vaken totalt 3-4h. Undrar hur kvällen blir?

• moruri

Vi har lyckats klämt in några gånger sista veckan medan de små sussar. Men ja, kanske inte finns något mer stämningsdödande än barnskrik :p

Min man är kristen och vill döpa barnen. Ferdinand är inte heller döpt än, så han planerar att döpa båda samtidigt. Får la se, detta får han styra upp då jag är rätt ointresserad. Jag är själv inte döpt och inte heller troende.