• mammatilltvå85

December bebis 2013

Hej alla nygravida Decembermammor!

Här tänkte jag att vi kunde samlas och diskutera eller lägga in bilder på allt som rör graviditeten=)

Själv har jag för ett par dagar sedan plussat med nummer 3. Syskonen är lite äldre 6 & 7 år gamla men både jag och min man (barnens pappa) längtade efter en till liten så vi är jätteglada just nu!

Såhär i början är dte ju lite nervöst och skakigt, vi hoppas allt ska gå vägen. Om det gör det beräknas den lill* titta ut 2 december.

Välkomna hit alla ni som som plussar så kan vi följas åt längs vägen....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:20
    Här finns en tråd med en Bf lista där vi kan lägga och/eller ändra våra bf datum..

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362526.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:26
    NY LÄNK: (blev fel år i den förra...)

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362564.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-03 18:41
    Det finns numera en medlemsgrupp för oss med bf i december. Där finns olika tematrådar, galleri osv. Om du vill bli medlem så gå in på denna länk: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-december-2013-123458

• Svar på tråden December bebis 2013
  • Plopps80
    sarak skrev 2014-03-02 20:32:09 följande:
    Coola killen!! Duktig och hålla i sked. Rasmus har också börjat hålla mer i saker, men bara om han får tag i dom av en slump. Ser inte att han kan sikta in sig efter ett specifikt föremål och ta tag i det än.

Så kul när det händer så mycket. Gav honom lite yoghurt på fingret förut. Har lite Ågren att det var dumt. Men han är så intresserad när vi äter.
  • MissKaos

Lär inte hända ngt nu han.är så stor.. vi fick börja m mat när vi var tre månader...

Imorgon packa traderaprylar och gå till posten. Fick bra betalt flr vissa saker. Hoopa folk blir nöjda!

Plopps80 skrev 2014-03-02 20:49:06 följande:
    Så kul när det händer så mycket. Gav honom lite yoghurt på fingret förut. Har lite Ågren att det var dumt. Men han är så intresserad när vi äter.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Jo jobb blir det ju.

Men 2400kr är mkt pengar! ! Borde nog sälja oftare o inte vänta tills jag har så många auktioner. Men åh andra sidan kommer pengarna bra till pass när man är f-ledig. Kan shoppa bra m vårkläder t kidsen för det.

Jis skrev 2014-03-02 21:45:34 följande:
    Jag sålde oxå en del på Tradera, det är så jobbigt att packa och skicka, och sen hoppas att alla blir nöjda

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Ireth81
    Förstaförsökaren26 skrev 2014-03-03 06:04:03 följande:

Ireth81 - precis så gör min lilla tjej oxå när hon är frustrerad. "Slår" och sedan drar! Men som sagt BVC säger att det inte är någon fara.

Okej skönt att veta att han inte är ensam. Har glömt o fråga BVC. Så tack för svaret funderar på att ta på honom en tunn mössa så han inte kan dra