BF januari 2014
Haha... Sexlivet är inte på topp om man säger så. Men vi är kramiga och ömsinta mot varandra och myser på så sätt. Det var lika förra graviditeten också ;)
Haha... Sexlivet är inte på topp om man säger så. Men vi är kramiga och ömsinta mot varandra och myser på så sätt. Det var lika förra graviditeten också ;)
Flikkan: Det gör så där ont för mig också ibland. Speciellt när jag varit väldigt kissnödig ex på natten. Gör mest ont på höger sida av magen?!
Siiran: Känner igen mig i det du beskriver. Har också varit hemma från jobbet sedan i torsdags. Vaknade inatt med världens ångest och kunde inte somna om, ringde och sjukskrev mig igen. Hoppas kunna gå till jobbet på fredag och lördag iallafall :(
Tycker att babygym har varit bra :)
S1982: Va skönt att allt såg bra ut nu!!! Förstår att det varit en orolig väntan...
Hoppas att det blir en ordentlig utredning från soc och att ni finner den bästa lösningen!!!
Ni som ska gå hem på havandeskapspenning i v 32, har ni ansökt ännu? Vet att det varit lika dom andra gångerna men kan inte låta bli att känna mig galet stressad över att inte kunna göra det förrän v 25 tidigast då man fått moderskapsintyget! Kanske nån som fått ut intyget tidigare? Försäkringskassan är ju inte dom snabbaste att jobba med, förra gången hade jag inte ens fått hem beslutet då jag slutade jobba, sånt stör mig.
Nä nu ska jag bege mig mot jobbet, är så kräkless och fogarna skriiiker, men jag hoppas på en bra och lugn dag iaf
Min kollega har plockat en hel påse med äpplen till mig från hennes trädgård så jag har att mumsa på hela dagarna om jag så vill, är helt frukttokig nu ![]()
Ha en bra dag ![]()
Till er som tänker söka gravpenning: Lika bra att söka så fort ni kan!!! Det var över 5 veckor sedan jag skickade in mina papper och än har jag inte hört nåt... Värt att tänka på att fk behöver lite tid på sig... :/
HimmelHav: Min bm sa att det är vanligt med magnesiumbrist eller kalkbrist när man är gravid och man kan då få dessa vadkramper. Köp tillskott på Apoteket (magnesium) och drick mera mjölk, ät mera ost!!
Vid min första förlossning hade jag inga värkar alls ( alltså sådana man kan ta tid på) , hade heller inga sammandragningar. Det enda jag hade var detta tryck bakåt neråt. Kunde inte sitta och kändes som om jag behövde gå på toa hela tiden. När jag kom till fl efter vattenavgång var jag öppen 10 cm!!!!