Inlägg från: Chaplin89 |Visa alla inlägg
  • Chaplin89

BF januari 2014

Lamouri: här görs inte gynundersökning på inskrivningen. Tror inte jag gjorde en enda under hela graviditeten, bara efteråt så de såg att allt såg ok ut efter förlossningen :)

• Chaplin89

Nej jag har inte köpt några bebiskläder ännu, inte nu iallafall :) Har ju massor från förra pojken!!

Eftersom vi kommer att kolla kön på RUL så väntar jag tills dess att handla :) vet iallafall att jag måste köpa overall och vinterkläder eftersom grabben är född i maj och denna kommer ju i januari! :)

• Chaplin89

Jag är i v 9 och har inte alls någon mage :) Tror inte man ska jämföra sig med andra då vi alla är olika :) Min mage syntes inte under vanliga kläder i v 20 förra graviditeten, men sen smällde det till!!! Lyckades gå upp 17 kg också och ca 15 av dom kilona kom i slutet :)

• Chaplin89

Fluu och Trollbarnet: Beklagar verkligen det tråkiga :( Hoppas det finns kraft och styrka att börja om på nytt!! Kramar!

• Chaplin89

Välkomnar v 10 :)
    Mår lite bättre nu och hoppas det får fortsätta så. Märker att jag gått upp i vikt, byxorna börjar bli trånga :) Beror nog mest på alla mackor jag ätit!! Att hoppa från en strikt GI diet till massa kolhydrater lär ju märkas förr eller senare ;) Nån mage har jag inte fått men däremot börjar jag se ut som Dolly Parton om ni förstår vad jag menar... :)

• Chaplin89

Linis8: Vad roligt att allt såg bra ut!! Vilken vecka är du i?

Jag har ännu inte varit till bm, har tid 10/6 och det ser jag verkligen fram emot!!

Kommer att göra KUB men vet inte när, antar att bm skickar "remiss" !?

• Chaplin89

Mimmie01: Hej och välkommen hit :) Jag är 36+, fyller 37 i september!!
    Jag har en son på 4 år och jag hade ganska svårt att bli gravid denna gång, tog 1 år. Tror det hade med åldern att göra faktiskt!?

Svar på tråden BF januari 2014