• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • c4trin

Oj, 95 inlägg sedan jag var inne för några dagar sedan! Vårt internet har varit sönder tyvärr o de finns ingen FL-app till android. Jag orkar inte läsa ifatt men grattis till er som fått era bebisar! Vår e fortfarande kvar i magen o de verkar som att han vill stanna där ett tag till ;)

BF januari 2014. tvablitre.blogg.se
  • Burberry

[quote=72219069][quote-nick]Mymemlan skrev 2014-01-13 08:25:57 följande:[/quote-nick]8/1 klockan 3.43 kom vår son Mio till världen efter en snabb förlossning där jag vaknade av första väldigt milda värken 3.00. Var minst sagt stressigt! ;)[/quote Grattis! Oj så snabbt, hann ni nog in till sjukhuset?

• Maliz

Har någon av er gjort en hinnsvepning och hur gick det? Hoppas på att bm kan göra de i morgon! Bf+8 idag :(

• Elvinsmamma
    Kramardig skrev 2014-01-13 09:18:12 följande:

Hur länge får ni gå över?
    vi får gå över 2 veckor så fick en tid på söndag kl 8.45! herregud kommer kännas som dom längsta dagarna i hela mitt liv plus att bebis nog kommer vara ganska stor.. hjälp!
  • kallemaja

2 veckor här med men man kan bli igång satt tidigare om man av nån anledning tycker att det känns jobbigt att gå och vänta..

• Tokfrans

17 dagar kvar här. Men hoppas man inte går över tiden kommer få panik. Har sån foglossning att man inte kan röra sig alls. Gör så ont. Så hoppas han vill komma ut när han ska hehe. :)

• Malimari
    c4trin skrev 2014-01-13 11:03:22 följande:
    Oj, 95 inlägg sedan jag var inne för några dagar sedan! Vårt internet har varit sönder tyvärr o de finns ingen FL-app till android. Jag orkar inte läsa ifatt men grattis till er som fått era bebisar! Vår e fortfarande kvar i magen o de verkar som att han vill stanna där ett tag till ;)

Använd m.familjeliv.se via webbläsaren.istället.
  • Majskrok

Fick mig ett gott skratt när jag läste vad din mamma sa Tokfrans:) Har försökt köra färdknäpp här men det är ju inte ens kul längre....som en tjock valross som knappt kan röra sig!!! Någon mer än jag som längtar efter att ha sin kropp för sig själv samt kunna komma igång och röra på sig?? Tänk långa sköna promenader i vårsolen:) 15 dgr kvar till BF.

• K87

Här får man gå över 2 veckor men eftersom de räknar graviditetsveckor blir det sammanlagt 16 dagar över för mig om jag går över så mycket :/ BF 1/2

Nån som har nått BRA förslag på hur man slipper halsbränna på nätterna? Jag låg vaken mellan 2-5 imorse med halsbränna! Försökte med Novalucol först, men hjälpte inte :( sen drack jag vatten å mjölk men hjälpte inte heller :(