• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Mantra

Jag skulle vilja påstå att man bara vet, en riktig värk är inte molvärk, den gör förbannat ont. Och riktiga värkar kommer regelbundet, inte bara då o då. Man får ofta molvärk efter hinnsvepning men sen försvinner det, om det inte sätter igång på riktigt.

• benedikten

När mina värkar satte igång så kände det bara som mensvärk. Vi fick åka in för att de kom så tätt. När vi väl kom in hade jag öppnat mig mkt.

• mammatillE11

Grattis till alla som fått bebis!:)

Själv är jag på BF+9, snart 10. Har haft jobbiga förvärkar samma tid i såå många kvällar så jag har tappat räkningen. Varje dag har det gjort lite ondare. Nu ikväll gör det faktiskt så pass ont att jag börjar tro att det kanske äntligen är på riktigt!! Kunde då inte ligga kvar i sängen, har tagit en kokhet dusch och nu sitter jag i fåtöljen och klockar värkarna som kommer med 5 min emellan och håller i sig runt minuten.

Sambon och dottern ligger och sover, men han vet att jag är uppe och vad som händer. Har inte riktigt vågat ringa barnvakten än, känns som att då lägger det väl av bara för det;) ska klocka ett tag till och se om det är någon regelbundenhet i det.

• Veronica76
    mammatillE11 skrev 2014-01-27 22:43:08 följande:

Grattis till alla som fått bebis!:)

Själv är jag på BF+9, snart 10. Har haft jobbiga förvärkar samma tid i såå många kvällar så jag har tappat räkningen. Varje dag har det gjort lite ondare. Nu ikväll gör det faktiskt så pass ont att jag börjar tro att det kanske äntligen är på riktigt!! Kunde då inte ligga kvar i sängen, har tagit en kokhet dusch och nu sitter jag i fåtöljen och klockar värkarna som kommer med 5 min emellan och håller i sig runt minuten.

Sambon och dottern ligger och sover, men han vet att jag är uppe och vad som händer. Har inte riktigt vågat ringa barnvakten än, känns som att då lägger det väl av bara för det;) ska klocka ett tag till och se om det är någon regelbundenhet i det.

Hoppas det är på G och att allt går bra!

Lycka till!

Vet hur drygt det är att gå på övertid.
  • benedikten

Åh grattis!!

Vill också!

mammatillE11 skrev 2014-01-28 06:04:45 följande:
    Här kom en flicka kl 04.57!:) som vi väntat.

• Veronica76
    mammatillE11 skrev 2014-01-28 06:04:45 följande:

Här kom en flicka kl 04.57!:) som vi väntat.

Gratulerar!