• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • syskonlängtan14
    K87 skrev 2014-02-04 12:32:25 följande:
    Å kallsvettas gör jag oxå :(
    Hoppas de är dags för dig. jag frös som bara den när värkarna satte igång. men svettades bitvis också. Håller tummarna
  • syskonlängtan14

2 veckor nu och hon växer och frodas som bara den. Sover varannan natt och varannan är jätte jobbig. :(

Storebror är borta två nätter känns både hemskt och skönt. var de så här tyst och smidigt med en unge ;) då tyckte man att de var fullt upp...

• K87

Det är så jag känt hela dagen, fryser å svettas om vartannat fast inga värkar längre, bara dålig i magen :)

• syskonlängtan14
    K87 skrev 2014-02-04 15:38:52 följande:
    Det är så jag känt hela dagen, fryser å svettas om vartannat fast inga värkar längre, bara dålig i magen :)
    Kanske är början och sen sätter de full fart. Håller tummarna!
  • syskonlängtan14

Vet att de var någon/några som köpte brio smile. Någon som provkört den än och kan rekomendera den. Funkar den bra på grusvägar/terräng också? 

• Stockholmsinnerstad

K87 min slempropp släppte helt i dag och jag står nu i kontakt med förlossningen. Svettas när värkarna är som mest intensiva men oregelbundet här med så ännu inte läge att åka in... Hjärta

• HimmelHav

84johanna: hehe känner igen mig, förutom att inte bebis sov. Hon är förkyld liksom resten av familjen. Hoppas det går över snart. Tycker det är svårt att veta om det är såret som blöder eller avslaget. Blir ett par duschar om dan av nederredet här. 2,5 v sen förlossningen så såret/stygnen borde inte blöda. Och när går magen tillbaka? Har en stor degklump på magen och kuddar på sidorna som kärlekshandtag

• syskonlängtan14

Jag har jätte mycket avslag fortfarande. Sen har jag vissa dagar som de nästan inte märks något och sen nästa dag är de mycket igen... De är nog de mest jobbiga. stygnen stör faktiskt inte mig så mycket. Men himmelohav tror du de är stygnen mina har läkt och en del har redan släppt så de är nog avslaget som blöder...