• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Aadomeniqe

Tycker det är så himla lustigt att det är olika mellan städer det där med igångsättning.. jag har gått 1 vecka över tiden nu och jag blir igångsatt nästa fredag.. medan en del av er redan blivit det .. hur kommer det sig att det är så?

• c4trin
    K87 skrev 2014-01-23 23:08:42 följande:
    Nu precis när jag skulle gå i säng fick jag världens mensvärk i magen :( nån annan som har det?
    Jag har haft mensvärk som blir starkare o starkare varje dag sedan nyår.. Börjar bli tjatigt nu
    BF januari 2014. tvablitre.blogg.se
  • K87

Aadomeniqe: det är så det känns för mig, mensvärk och hugg i ryggen :( BF-8 idag

• Aadomeniqe
    K87 skrev 2014-01-24 12:36:14 följande:
    Aadomeniqe: det är så det känns för mig, mensvärk och hugg i ryggen :( BF-8 idag
    samma som här då.. har du fått någon igångsättingstid än? 
  • 84Johanna

Måste bara spy av mig lite. Är så förbannat trött på alla som frågar- Har den inte kommit än?! 
    Ghaaa...nä det verkar ju inte så eftersom jag fortfarande är tjock och inte har nån bebis i min famn!

• mammatillE11
    84Johanna skrev 2014-01-24 15:24:44 följande:

Måste bara spy av mig lite. Är så förbannat trött på alla som frågar- Har den inte kommit än?! 
    Ghaaa...nä det verkar ju inte så eftersom jag fortfarande är tjock och inte har nån bebis i min famn!

Samma här! Har börjar svara till en del att joo den har kommit, har jag inte sagt det?!...

Svärmor ringer varje dag och frågar om det är lugnt i magen.. Blir galen snart! Har sagt att om jag går över till nästa vecka kommer jag stänga av telefonen
  • peach85

Har överburenhetskontroll på onsdag. Då är det BF +14. Glömde helt bort att fråga och dom sade inget om hur det går till? Blir man igångsatt samma dag då?

• mammatillE11
    peach85 skrev 2014-01-24 17:43:43 följande:

Har överburenhetskontroll på onsdag. Då är det BF +14. Glömde helt bort att fråga och dom sade inget om hur det går till? Blir man igångsatt samma dag då?

Det är olika beroende vart man bor. Här har man kontroll två veckor över tiden, men kan få fortsätta ytterligare dagar om allt ser bra ut :/ bor i Västerbotten
  • K87

Aadomeniqe: nä :) men jag vet att jag kan gå över max till den 16:e feb men är beräknad den 1:a feb :)

• Mantra

Astrött på detta nu!! Bf på torsdag.. Ont överallt! Bm var inne och rörde runt lite igår, men det har hittills bara resulterat i vansinnigt ont mellan benen! Har svärmor här tills nästa söndag, tack o liv. Orkar inte ta hand om storasyster på dagarna just nu.. Men nu måste lillasyster ut innan hon åker hem, annars blir det katastrof. Ny tid för nytt försök med hinnsvepning om en vecka annars, då på bf+1.. Kom uuuut!!!