• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • benedikten

Grattis! 24h var länge. Första barnet?

Spirello skrev 2014-01-23 18:53:23 följande:
    I natt kom äntligen vår prins efter 24 timmars värkarbete! Lycka.

• K87

Nu precis när jag skulle gå i säng fick jag världens mensvärk i magen :( nån annan som har det?

• 84Johanna

Bm besök idag kl 10. Hoppas på ett mirakel. Igår hade jag så sjukt ont i fogar och i magen (dock inga förvärkar och sammandragningar) Mer en konstant smärta. Kunde knappt resa mig från soffan och stora dottern insisterade på att det var jag som skulle natta henne och läsa sagan. När hon hade somnat kom jag knappt upp från hennes säng. 

Max 17 dagar kvar nu!

• englasmamma86

Jag är oxå kvar.bf +1 idag. Har gjort typ 5 hinnsvepningar nu hehe, äntligen idag hade det nått med tappen. Så nu sa bm att bebis verka mer redo.gjorde ju ett försök med igångsättning i måndags utan att nått hände. Bebis mådde inte bra av det .man får kämpa vidare trots hemsk smärta. Grattis till alla som fått bebis !

• Tokfrans

Den 23de kl 23.23 föddes lilla Theo , 2890kg och 47cm. En jobbig förlossning, sugklocka och hjälp att trycka ner han. Han ligger på neo, han va lite utmattad. Men allt ser bra ut idag. Ska se om amningen kan komma igång idag.

Värkarna starta runt 13. Åkte in vid 16 och han va ute 23.23. De gick snabbt.

Jag är helt utmattad. Yr och krasslig.

• Aadomeniqe
    K87 skrev 2014-01-23 23:08:42 följande:
    Nu precis när jag skulle gå i säng fick jag världens mensvärk i magen :( nån annan som har det?
    jag har konstant mensvärk.. går aldrig över.. sen hugger det i ryggen som bara attsingen :(