• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Veronica76

Grattis till alla nyblivna mammor!

Vi är hemma sen 2 dygn å kämpar med att få amning att fungera. Hon är vaken å äter/snuttar på brösten hela nätter. Och det blir en hel del skrik då jag inte har tillräckligt att ge. Samt att såriga bröstvårtor gör ont!

Hoppas det snart reder ut sig, ammade inte sonen utan pumpade å flaskmatade å vill nu väldigt gärna få det att fungera.

Imorgon ska vi på återbesök på sjukhuset.

• Burberry

Grattis till alla nya bebisar!

Jag är ännu kvar på bb, men börjar bli rejält uttråkad, vill hem. Men jag äter ännu bara flytande mat, inte bajsat ännu o bör åtminstone vara kvar ännu till imorgon eftermiddag så sonen hinner få sin calmettevaccin o vi inte behöver fara in på nytt bara för den. Men så tråkigt, hade helt glömt hur mycket nyfödda sover. Men skönt han äter duktigt (ammar ej) och inte verkar det minsta skrikig av sig.

Kan annars rekommendera BellyBandit gördeln. Skönt med stöd åt magen o ryggen. Och ingen nackdel att man direkt känner sig lite smalare

• Aadomeniqe

84Johanna .. jag är ensam kvar med dig. BM skulle göra hinnsvepning i går..men tappen va inte mogen alls.. jag som trodde jag hade öppnat mig något .. men inte då. Fått igångsättning nästa Fredag.. SEGT!!!! :( 

• Josefine02

Är också kvar tjejer! Om inte bebis kommit innan den 5 feb så får jag en hinnsvepning. Blääää. Kom igen nuuueee bebis! :)

• mammatillE11

Jag är också kvar! BF+5.... Jag har väldigt svårt att acceptera att jag faktiskt går över denna gång då dottern kom 38+6:/ har aldrig förstått hur jobbigt det faktiskt kan vara förrän nu, mest psykiskt! Gråter, är trött och känner mig allmänt nere varje dag:(