• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • syskonlängtan14

vad heter hon olgas bok för mammor som vill komma igång med träning. är de kost också man ska ändra eller är de bara träning?

• S1982
    syskonlängtan14 skrev 2014-03-23 20:28:44 följande:

vad heter hon olgas bok för mammor som vill komma igång med träning. är de kost också man ska ändra eller är de bara träning?

Träning för nyblivna mammor heter boken
  • Granatäpple

Någon som vet vad som hände med facebookgruppen?

• Granatäpple
    c4trin skrev 2014-03-27 13:00:42 följande:
    Hände?
    BF januari 2014. tvablitre.blogg.se

Hittar inte den längre... kanske var för inaktiv? :(
  • c4trin
    Granatäpple skrev 2014-03-27 14:40:16 följande:

Hittar inte den längre... kanske var för inaktiv? :(
    Hum.. Kanske? Jag ser den ff o den e som sagt väldigt aktiv
  • Granatäpple
    c4trin skrev 2014-03-30 18:12:43 följande:
    Hum.. Kanske? Jag ser den ff o den e som sagt väldigt aktiv

Det vet jag, grymt bra tips man fick där ibland. Menade att jag själv var väldigt inaktiv, läste mest när jag ammade lillen. :)
  • Tokfrans

Halloj gott folk. Hoppas att allt är bra med er alla. Här är det full rulle med lille prinsen på snart 10 veckor pratar och ståhej

Behöver lite råd med lite platthuvud, på sidan. Lillen hatar att ligga på mage och på bröstet. Han ligger på kudde hela tiden utan när han ligger i famnen eller på mina ben eller i babysittern * vilket han inte är så ofta i, samt på sidan när jag är vaken. Är de nått jag kan göra mer? Eller egna tips för att han ska gilla nack-träning av alla slag.