• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Susanne1975
    Mymemlan skrev 2013-05-13 21:15:18 följande:
    Har haft ljusbruna flytningar på pappret 3 ggr nu. Inget i trosan.1 gång förra veckan, 1 gång på morgonen och en gång nu. Var ju på vul idag så det kanske blev retad lite.. Tiden 5+ några dagar stämde med ägglossningen iaf..
    Det kan nog vara så att slemhinnorna är sköra och att det blir så efter ett vul. Jag håller tummarna för att du slipper fler färgade flytningar. 
  • Ms Banana

Hundenhubbe:

Känner också av det i magen lite, men mer som pytte sammandragningar istället för molande värk.

Jag är sugen på att ta reda på könet, ville förra gången men maken sa bestämt nej så jag lät han vinna Får väl se hur det blir nu.

• fluu
    Susanne1975 skrev 2013-05-13 21:37:18 följande:
    Är det någon annan som mer frusen än vanligt? 
    Förra gången var jag det(berodde på min hypotyeros) denna gång svettas jag som en höggravid i juli redan. Drar ner persienerna,klär av mig näck och fläktar mig flera gånger per natt :P
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu
    majpan skrev 2013-05-13 21:27:38 följande:
    Ja gud, jag kan knappt sova om jag inte får ligga på mage. Vart jättejobbigt med sonen. Låg ofta och vände och vred på mig länge innan jag kunde somna. 
    Ja,gud jag sover bäst på mage. Kunde sova på mage fram till vecka 20 ungefär sist. Minns på bb när jag för första gången kunde ligga på mage igen,det var hallelujamoment!
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Flora

Hej alla!
    Har BF 10 januari och skulle gärna vilja vara med här! Hypothyreos har jag också ;).

• FruGul

Jag är frusen av mig på dagarna, även fast jag rör mig. Men på natten är jag så varm. Vi har fönstret mycket öppet i sovrummet men ändå vaknar jag och är så varm att jag knappt kan somna om. Ett tips om man verkligen inte kan sova för att de är varmt är att gå upp och spola handlederna i kallvatten. Brukar ibland också dra en fuktig handduk över kroppen. Då är det skönt att krypa ner under täcket sen :)

• Ms Banana
    Flora skrev 2013-05-13 21:41:06 följande:
    Hej alla!
    Har BF 10 januari och skulle gärna vilja vara med här! Hypothyreos har jag också ;).

Bara undrar, vad är hypothyreos?

Svar på tråden BF januari 2014