• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Teresia0407
    mariafii skrev 2013-05-14 12:59:42 följande:

Vi har också försökt sen aug och plussade för ca 1 vecka sen :)

Aha, vad kul! Visst är det underbart när man ä n t l i g e n får plussa:) Vilken lyrisk lycka:) Är det första barnet för dig?
  • mariafii
    Ida 22 22 skrev 2013-05-14 13:03:07 följande:

Aha, vad kul! Visst är det underbart när man ä n t l i g e n får plussa:) Vilken lyrisk lycka:) Är det första barnet för dig?

Ja det är första :) så jag är överlycklig och hoppas det ska gå bra

Lyckades åka till gymmet idag och det känns jäkligt bra :) 
  • Teresia0407
    puchelina88 skrev 2013-05-14 13:02:12 följande:

Roligt:) jo jag känner mig väldig svullen om magen det gjorde jag inte med 1a barnet, så ska försöka att köra på med crosstrainer och gåband här hemma på kvällarna:) sen har vi även bokat resa den 30 augusti i 1 vecka ska till Cypern jag har aldrig vart utomlands förut så ska bli roligt hoppas att man är såå pigg så man orkar:) då får lillkillen va hos mormor och morfar i 1 vecka:) jag plussa i söndags!

Vad kul! Hoppas ni får njuta mkt sol o bad trots trötthet, jag är skit trött hela tiden. Måste också köra med nån form av träning, för jag har gått från 58 kilo sen sep då jag slutade röka, till nuvarande ca 72-73kilo:( Det är okej om det stannar nu, det får inte springa upp mer känner jag.. Men jag vräker i mig mat o allt möjligt..
  • Teresia0407
    mariafii skrev 2013-05-14 13:05:16 följande:

Ja det är första :) så jag är överlycklig och hoppas det ska gå bra

Lyckades åka till gymmet idag och det känns jäkligt bra :) 

Härligt, grattis!:)
  • puchelina88
    Ida 22 22 skrev 2013-05-14 13:06:09 följande:

Vad kul! Hoppas ni får njuta mkt sol o bad trots trötthet, jag är skit trött hela tiden. Måste också köra med nån form av träning, för jag har gått från 58 kilo sen sep då jag slutade röka, till nuvarande ca 72-73kilo:( Det är okej om det stannar nu, det får inte springa upp mer känner jag.. Men jag vräker i mig mat o allt möjligt..

innan jag vart gravid med min son så vägde jag 65 sen när han kom ut vägde jag 88 och nu väger jag 73, skulle vilja ner till under 70, men det är väl bara att köra på med crosstrainer och gåband så länge man orkar? kan ju inte vara nått farligt är ju bara bra och röra på sig. just nu har jag fått en jävla jobbig hosta känns som om fostret ska komma ut när jag hostar så mycket som ja gör, vet du någon bra hostmedicin receptfri som hjälper?
    den 6/8-2010 kom våran älskade son Viktor
  • Elvinsmamma
    mariafii skrev 2013-05-14 12:59:42 följande:

Vi har också försökt sen aug och plussade för ca 1 vecka sen :)
    vi med och vi plussade för 2 veckor sen :)
  • Teresia0407
    puchelina88 skrev 2013-05-14 13:14:02 följande:

innan jag vart gravid med min son så vägde jag 65 sen när han kom ut vägde jag 88 och nu väger jag 73, skulle vilja ner till under 70, men det är väl bara att köra på med crosstrainer och gåband så länge man orkar? kan ju inte vara nått farligt är ju bara bra och röra på sig. just nu har jag fått en jävla jobbig hosta känns som om fostret ska komma ut när jag hostar så mycket som ja gör, vet du någon bra hostmedicin receptfri som hjälper?

Nä inget som jag direkt kan säga med säkerhet är tryggt för barnet, men koncentrerad svartvinbärs saft som man värmer upp och dricker varmt, har hjälpt mig mot ont i halsen iaf. Kanske kan hjälpa mot hosta oxo??
  • Teresia0407
    Elvinsmamma skrev 2013-05-14 13:16:45 följande:

Kul, första barnet? Grattis:))
  • mariafii
    Elvinsmamma skrev 2013-05-14 13:16:45 följande:

Härligt, visst känns det fortfarande lite konstigt? :) men underbart
  • Elvinsmamma
    mariafii skrev 2013-05-14 13:49:01 följande:
    Härligt, visst känns det fortfarande lite konstigt? :) men underbart

Ja verkligen! Även fast man har massa symptom så känns det som om det inte är verkligt! Jg tror jag kommer känna det mer verkligt när jag har vart på UL :)
Svar på tråden BF januari 2014