• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • fluu
    sunnydays skrev 2013-05-14 15:12:52 följande:
    Kul att gå till bm, då måste det verkligen kännas på riktigt. Mindre kul att du mår illa. Hoppas du mår bättre snart
    Gud,det hoppas jag med. Ångrar att jag förra veckan när jag inte mådde illa ville må illa lite i alla fall,för orons skull.
    Jag tar tillbaka det!
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Trollbarnet

Ringde BM idag som jag hade tänkt, var beredd för en käftning utan dess like för att få ett VUL.. Blev bara lite knorrande till en början men tillslut fick jag en tid, hon ville däremot att vi skulle ta en "efter gränsen" av mina MA som jag haft tidigare, vilket iofs är svårt för alla har varit utspridd. Men efter lite dividerande och köpslagning så fick jag tid den 27, känns bra. Hoppas man får se ett tickande hjärta Hjärta
    Kommer då att vara i ca v8+ tror jag, om jag räknat rätt

• puchelina88
    popcornplaya skrev 2013-05-14 15:28:38 följande:
    Cypern är underbart :) vart ska ni?

Vi ska ligga på Hotellet Sunwing Sandy Bay Beach är inte alls långt i från Ayia Napa, ska bli jätte roligt jag som aldrig har vart utomlands, min man har vart på Cypern innan:) hoppas man hittar lite sköna kläder att ha på sig och att man inte är allt för stor och tjock:)
    den 6/8-2010 kom våran älskade son Viktor
  • Teresia0407
    Trollbarnet skrev 2013-05-14 15:41:11 följande:
    Ringde BM idag som jag hade tänkt, var beredd för en käftning utan dess like för att få ett VUL.. Blev bara lite knorrande till en början men tillslut fick jag en tid, hon ville däremot att vi skulle ta en "efter gränsen" av mina MA som jag haft tidigare, vilket iofs är svårt för alla har varit utspridd. Men efter lite dividerande och köpslagning så fick jag tid den 27, känns bra. Hoppas man får se ett tickande hjärta Hjärta
    Kommer då att vara i ca v8+ tror jag, om jag räknat rätt

Har också tid den 27 maj för att titta på hjärtat:) Ska bli superspännande! O jag hoppas verkligen på ett tickande hjärta, with all my heart!! Hoppas ni oxo får se ett tickande hjärta!!
  • popcornplaya

Hormoner alltså.....

Idag är jag bara så trött.... Längtar tills jag kan lägga barnen för natten vid sju. Mannen jobbar sent och har nyss grinat i telefonen med honom för att jag är trött, saknar honom och bara känner mig allmänt blä.

Avundas lite er som är gravida för första gången, åh vad skönt det va att kunna vila lite som man ville.

• sunnydays
    fluu skrev 2013-05-14 15:36:29 följande:
    Gud,det hoppas jag med. Ångrar att jag förra veckan när jag inte mådde illa ville må illa lite i alla fall,för orons skull.
    Jag tar tillbaka det!
    Har du testat seabands eller tabletter?
  • sunnydays
    popcornplaya skrev 2013-05-14 16:30:34 följande:
    Hormoner alltså.....

Idag är jag bara så trött.... Längtar tills jag kan lägga barnen för natten vid sju. Mannen jobbar sent och har nyss grinat i telefonen med honom för att jag är trött, saknar honom och bara känner mig allmänt blä.

Avundas lite er som är gravida för första gången, åh vad skönt det va att kunna vila lite som man ville.
    Har du ingen som kan komma och va hos dig lite så du får vila en stund?
  • popcornplaya

Nä inte direkt. Får vila när barnen sover ikväll. Håller på att fixa middag här hemma nu, kanske känner mig piggare efter lite mat.

Svar på tråden BF januari 2014