• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • mariafii
    Elvinsmamma skrev 2013-05-14 13:57:59 följande:

Ja verkligen! Även fast man har massa symptom så känns det som om det inte är verkligt! Jg tror jag kommer känna det mer verkligt när jag har vart på UL :)
    Fast jag tycker mig ju inte känna en massa symptom. Dom senaste två dagarna har det inte varit lika mycket molvärk bara lite ibland och bränner i bröstet ibland. Nu dessa dagar borde hjärtat börja slå :)
  • Elvinsmamma
    Ida 22 22 skrev 2013-05-14 13:18:05 följande:

Kul, första barnet? Grattis:))
    Nepp Det är andra barnet har en son sen tidigare som fyller 3 år i september :)
  • puchelina88

Någon som vet någon bra sida där man kan skicka efter mamma kläder?

den 6/8-2010 kom våran älskade son Viktor
  • Burberry

www.glammom.se planerar jag beställa från. Förra graviditeten köpte jag i princip alla mammakläder från HM, helt ok kläder men lite tråkiga, så denhär gången ska jag helt klart komplettera mammagarderoben med lite snyggare kläder.

• sunnydays

Haha, inte ens tänkt tanken på mammakläder än. Men det är ju klart att jag inte kommer kunna ha min vanliga kläder sen :D

• puchelina88
    sunnydays skrev 2013-05-14 15:05:06 följande:
    Haha, inte ens tänkt tanken på mammakläder än. Men det är ju klart att jag inte kommer kunna ha min vanliga kläder sen :D

haha lite tidigt än, haha men ja kom ju på det att vi ska åka till Cypern i slutet av Augusti såp måste ju ha lite lätta kläder då:)
  • fluu

Nyss hemkommen från BM. Höll på att knappt ta mig dit,mått sååå illa idag och höll på att kräkas ett par gånger på vägen. Tog prover för att kolla mina värden,pratade om kub och lite så.

Appråpå mammakläder så köpte jag bara en vinterjacka förra året. Annars hade jag mina vanliga kläder/köpte vanliga kläder fast i större storlek,mycket billigare.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • sunnydays
    fluu skrev 2013-05-14 15:11:19 följande:
    Nyss hemkommen från BM. Höll på att knappt ta mig dit,mått sååå illa idag och höll på att kräkas ett par gånger på vägen. Tog prover för att kolla mina värden,pratade om kub och lite så.

Appråpå mammakläder så köpte jag bara en vinterjacka förra året. Annars hade jag mina vanliga kläder/köpte vanliga kläder fast i större storlek,mycket billigare.
    Kul att gå till bm, då måste det verkligen kännas på riktigt. Mindre kul att du mår illa. Hoppas du mår bättre snart
  • sunnydays
    puchelina88 skrev 2013-05-14 15:07:49 följande:

haha lite tidigt än, haha men ja kom ju på det att vi ska åka till Cypern i slutet av Augusti såp måste ju ha lite lätta kläder då:)
    Ja, ja har bara vart så uppe i att kolla bebisgrejer. Inte tänkt på att jag kommer bli stor som ett hus :P
    Åh va härligt med semester. Då blir det som en skön slappna av semester innan bebis kommer :)
  • puchelina88
    sunnydays skrev 2013-05-14 15:14:02 följande:
    Ja, ja har bara vart så uppe i att kolla bebisgrejer. Inte tänkt på att jag kommer bli stor som ett hus :P
    Åh va härligt med semester. Då blir det som en skön slappna av semester innan bebis kommer :)

haha ja hoppas att jag mår bra:) Lill killen ska vara hos morfar och mormor då, 1a gången som jag åker utomlands ska bli spännande:)
Svar på tråden BF januari 2014