• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • popcornplaya

Åh nu är mannen hemma och jag har äntligen kunnat krypa ner i sängen... Började grina när han kom hem nu för att jag saknat honom så....

• vilja89

Lång dag på förskolan idag. Varit ute hela dagen idag vilket har varit skönt. Dock har jag haft mycket molvärk i mage och rygg. Riktigt besvärligt. Har ganska kraftig molvärk, haft det hela tiden, men det var normalt sa bm. Gjorde ju VUL igår och idag var det en brunröd prick i trosan. Men inget på pappret sedan. Antar att slemhinnorna är irriterade.

• Chaplin89

Sunnydays: jag har inte gjort vul. Tror inte att det erbjuds till alla automatiskt här?! Det ska nog vara så att man haft problem i tidigare graviditeter eller om annan misstanke finns!

• viggen

Ja är också svullen, blev de tidigt förra gången med.. Är väldigt smal.
    Men vet att de inte är pga bebisen utan alla tarmar som möblerar om. Därav vill inte ja att de ska synas än...

• Susanne1975
    Lua skrev 2013-05-16 22:41:19 följande:
    Ljusbruna flytningar är inget jag råkat ut för hittills, men idag i v 8 (7+0) kan jag ana en beige/brun färg och plötsligt förstår jag alla som oroar sig trots att man inte "borde" för att det ju är så vanligt. Fler här som råkat ut för det?
    Jag har sedan igår och sedan vi hade sex här hemma. Mår riktigt dåligt ibland och befarar det värsta. Försöker tro att det ska gå bra men emellanåt blir jag bara så rädd och ledsen. Jag har erfarenhet av ett MA och ett MF. Är nu i v.5+2. 
  • Susanne1975
    LillFrö skrev 2013-05-17 12:38:59 följande:
    Om det är UL tidigt som man vill ha bör man nog välja ett privat alternativ, inte KUB! Sen ska man ju inte heller glömma att även ett UL är en typ av röntgen, vilket man väl inte bör utsätta barnet för i onödan!?
    Jag kommer göra ett VUL eftersom jag har två missfall bakom mig varav ett MA. Jag skulle bli sjuk av oro annars att något ska gå fel. Jag lugnar hellre mina nerver och får må bra än att tänka på eventuella risker med ett UL. 
  • fluu
    Susanne1975 skrev 2013-05-17 19:24:48 följande:
    Jag har sedan igår och sedan vi hade sex här hemma. Mår riktigt dåligt ibland och befarar det värsta. Försöker tro att det ska gå bra men emellanåt blir jag bara så rädd och ledsen. Jag har erfarenhet av ett MA och ett MF. Är nu i v.5+2. 
    Just efter sex är det vanligt att slemhinnorna blir irriterade och småblöder lite. Brukar inte vara farligt alls Solig
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden BF januari 2014