BF januari 2014
Någon som vill hänga på att fokusera på att äta nyttigt? Är ju så lätt att få sug på massa saker med alla hormoner i kroppen så vi kanske kan stötta varandra?
vad äter ni till frukost idag tjejer?
Någon som vill hänga på att fokusera på att äta nyttigt? Är ju så lätt att få sug på massa saker med alla hormoner i kroppen så vi kanske kan stötta varandra?
vad äter ni till frukost idag tjejer?
Åh, nu blev jag sugen på te!
det ska jag värma till frukosten! Här blir det annars filmjölk och fullkornsflingor samt lite honungsmelon. Tjuvstartade med ett knäckebröd och smör imorse, annars blir jag yr
Hej tjejer.. Ser ni skriver om illamående... Jag har fått mer och MER illamående nu på slutet. Är i vecka 14 nu och har idag mått så extremt illa. Verkligen helt spyfärdig på jobbet, samtidigt som jag känner mig helt febrig... Uhhh det är hemskt
och yrseln ger sig tusan aldrig! Idag klagar jag mycket men, tar så på min energi att må såhär och speciellt när jag jobbar!
Jag tycker tiden går segt.
Vi ska kolla kön. Är så nyfiken
inte många veckor till rul nu.
Någon som vet om det finns något receptfritt mot magkatarr eller om man kan få något utskrivet?? Har hemskt ont!
Ok då ska jag köpa det imorgon. Fungerar den bra?
Jo jag får åka dit igen. Hur är det med mat? Vet att man ska undvika kaffe och stekt mat. Och mjölkprodukter?