• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Oh baby

Åhh då håller vi tummarna. Jag är lite nervös kände jag just! Kan inte den här dagen bara gå så det blir imorgon snart? ;)

• LillFrö

Precis, 6+2, det är ju i sjunde veckan :) Spännande!

SaraKarla skrev 2013-05-23 11:59:52 följande:
    Jag gjorde vul i vecka 6+2, tror jag, och då såg vi hjärtat ticka

• Wilmis07
    Oh baby skrev 2013-05-23 11:57:29 följande:

När du säger i början av vecka 7. Menar du då 6+ något eller 7+ något? Jag ska göra Vul imorgon och är nyfiken på vd jag kan hoppas se :) Tror att jag är i vecka 6+2 ungefär.
    7+ trodde hon,enligt sista mens är det 6+4.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • heartems

Precis varit hos BM på info om kub. Jag har ju varit väldigt tveksam till om vi ska göra det med det lutar åt att vi gör det nu :)

• Me2
    SaraKarla skrev 2013-05-23 11:39:11 följande:

VIlken vecka är du i och vad kunde hon se på vul?

Jag har väldigt svaga symtom jämfört med många andra, men just mensvärk har jag haft en del av, men inte nu längre. Är i vecka 8 nu.    
    V5 (4+ 2-4 någonting), hon sa att man skulle se en ljusning i livmodern där embryot är, men det hon såg var väldigt litet. Sen kom hon nog ändå fram till att det kunde stämma med tidig v5. 

Kanske bara är vanlig mensvärk då jag har känns ok när jag ligger, men gör ont när jag sitter och går, för att inte prata om om jag rester mig hastigt, då känns det som en kniv.
    Hoppas, hoppas att det inte händer något över helgen och det får lite tid på sig att växa till sig. 
  • Mymemlan

Nu har vi varit på vul och fått se vår lilla böna som var 8 (7+1) gammal :) hjärtat tickade så fint så! Fick zofran utskrivet för illamåendet så hoppas det blir bättre.. :)

• Baby2014

Jag var på VUL igår i v.6+2 man såg hjärtat picka där inne men tydligen var fostret inte ens v.5+ enligt måttet. Det skulle vara minst 3mm i v5 sa hon. Läkaren sa att grav var väldigt tidigt men det är omöjligt då jag kollat med äl stickor och inseminerat så de kan inte diffa 2 veckor som hon påstod. Fostret mätte 2.3mm. Hoppas att det inte är något fel bara. Det är ju inte möjligt att se hjärtslag i v4 så jag fattar inte hur hon kunde påstå att jag var så tidigt i grav.

• Mymemlan

Nu vred sig bilden ... Men här är i vecka 8 (7+1)! Våran lilla böna med ett tickande hjärta. Vi är så glada <3 

• heartems

SaraKarla: Gjorde inte kub med första barnet och tanken var först att vi inte skulle göra det nu heller men jag tänkte lite som du "varför inte?" Man får se bebis och om man får bra siffror så är ju det jätte skönt :)

• Aadomeniqe
    Mymemlan skrev 2013-05-23 12:48:45 följande:
    Nu vred sig bilden ... Men här är i vecka 8 (7+1)! Våran lilla böna med ett tickande hjärta. Vi är så glada <3 

gud så fint :)
Svar på tråden BF januari 2014