• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • majpan

Höll på att spy på lokalbussen idag. Lyckades hålla mig med nöd och näppe

• EmiliaGK

Gick inte vägen för mig denna gång heller.. Förmodligen stannade det av redan i v.5 så sitter här med blödningar nu.

Lämnar allt som har med forum och fl att göra. Behöver bara ta paus från allt!

Önskar er alla lycka till!

• c4trin

Ja illamående börjar komma smygande för min del också. Panikillamående på möte idag, tur vi hade både mackor o dricka, de räckte sen va de bra igen :)

• sunnydays
    EmiliaGK skrev 2013-05-23 16:04:00 följande:
    Gick inte vägen för mig denna gång heller.. Förmodligen stannade det av redan i v.5 så sitter här med blödningar nu.

Fy vad tråkigt. Hoppas det blir er tur snart{#emotions_dlg.flower}
  • dosed
    Kramardig skrev 2013-05-23 13:31:26 följande:
    Vi blev också erbjudna KUB men vi kommer tacka nej. För mig känns det onödigt även om det bara är 1% risk för missfall.. Jag tänker som så att om det skulle visa sig på kub att barnet är friskt så skulle jag ställa in mig på att barnet faktiskt är friskt. Jag skulle nog ha svårare att acceptera och få kontakt med barnet om det sen visar sig att barnet har en annan, till och med värre sjukdom. Det kan hända vad som helst under förlossningen som gör barnet sjuk dessutom, så för oss känns det totalt onödigt. Men alla gör som dom vill :)

Fast kub har ju ingen risk för missfall måste jag bara inflika, det är om man går vidare med fostervattensprov som det är risk men det kanske var så du menade? Menar bara så ingen blir orolig i onödan!
  • Elinannamaria
    Gick inte vägen för mig denna gång heller.. Förmodligen stannade det av redan i v.5 så sitter här med blödningar nu. Lämnar allt som har med forum och fl att göra. Behöver bara ta paus från allt! Önskar er alla lycka till!

samma här. Blöder med klumpar och har haft ont i magen hela dagen. Vet inte om jag bara skall låta det vara eller gå till gyn. spelar det någon roll så här tidigt v 4 typ?
  • hundenhubbe
    Elinannamaria skrev 2013-05-23 17:38:10 följande:

samma här. Blöder med klumpar och har haft ont i magen hela dagen. Vet inte om jag bara skall låta det vara eller gå till gyn. spelar det någon roll så här tidigt v 4 typ?
    Då jag blödde så tidigt och ringde fick jag inte komma in :/ De sa att de inte kunde göra något så fick vänta hemma och ta tester. De sa bara: Vänta två veckor, ta ett nytt test och är de plus ringer du igen. Kul att vänta två veckor när man är superorolig?!?! Nää.. Men ja, de gör inte
  • mariafii

Elinannamaria skrev 2013-05-23 17:38:10 följande:

Lider verkligen med er :( Kämpa vidare tjejer det kommer bli eran tur. Kramar
  • 30maj

Usch va tråkigt för er med missfall:( jag skulle kontakta gyn så får man se va de tycker:(

Svar på tråden BF januari 2014