• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • hundenhubbe
    Susanne1975 skrev 2013-05-22 20:35:03 följande:
    Tack! Jag har ont nu ja. Det blir nog ingen solskenshistoria tyvärr. Ger upp.

Önskar dig varmt lycka till! {#emotions_dlg.flower}
    beklagar Hjärta{#emotions_dlg.flower}
  • Madicken01
    Susanne1975 skrev 2013-05-22 20:29:58 följande:
    Lämnar er med sorg i hjärtat och önskar er andra varmt lycka till!   Plockar bort mig från BF-listan också. Det ser ut som jag just nu genomgår mitt tredje missfall.  Ökande blodmängd och smärta kan inte vara annat än dåligt. Av hela mitt hjärta önskade jag en liten bebis i januari nästa år men ödet ville annat. Kanske får jag nöja mig med att vara enbarnsförälder till min älskade, bästa son som är hela 16 år. Han slutade fråga efter syskon när han insåg att det inte var någon idé. Är bara tom och ledsen just nu. 

*kram*
  • fluu

Kram Susanne!

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Mymemlan

Susanne1975, men så tråkigt. Jag är med i en tråd där vi som fått missfall så pmaom du vill komma med och ventilera där. Hoppas dock jag får sparka ut dig därifrån... :) kramar till tusen!

• Linis8

Yyiiiihiiie! Imorse kräktes jag!! Mår illa nu ikväll åxå! Har haft ont i magen idag. Kanske kanske det är på riktigt ändå.. Vågar inte riktigt tro det!! Å vågar inte heller boka VUL är så rädd för att det ska vara ngt fel.
    Men tänk att man kan bli så glad över illamående å att kräkas!! är i vecka 6 (5+4).

• Snölyktan
    Susanne1975 skrev 2013-05-22 20:29:58 följande:
    Lämnar er med sorg i hjärtat och önskar er andra varmt lycka till!   Plockar bort mig från BF-listan också. Det ser ut som jag just nu genomgår mitt tredje missfall.  Ökande blodmängd och smärta kan inte vara annat än dåligt. Av hela mitt hjärta önskade jag en liten bebis i januari nästa år men ödet ville annat. Kanske får jag nöja mig med att vara enbarnsförälder till min älskade, bästa son som är hela 16 år. Han slutade fråga efter syskon när han insåg att det inte var någon idé. Är bara tom och ledsen just nu. 

Så himla ledsamt att höra. .. jag håller tummarna för att det tar sig snart igen. Massa kramar och ta hand om dig nu. ☆♥♥♥☆♡♡♡★
  • Potatis

Någon mer än jag som har börjat att fundera på mammabyxor? Alla mina byxor sitter så himla hårt över magen. (Jag är enormt svullen och gasig) är det för tidigt att köpa sånt?

• fluu
    Potatis skrev 2013-05-23 00:31:25 följande:
    Någon mer än jag som har börjat att fundera på mammabyxor? Alla mina byxor sitter så himla hårt över magen. (Jag är enormt svullen och gasig) är det för tidigt att köpa sånt?
    Jag köper vanliga byxor,men i lite större storlek än vanligt och i mjukt material. Sist funkade det utmärkt då jag bar magen ganska högt,hoppas på det även denna gång.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Aadomeniqe
    Potatis skrev 2013-05-23 00:31:25 följande:
    ja går omkring i tajts 24/7 .. så behöver inte mammabyxor på ett tag i allafall :) Plus att dom e ju lite billigare än mammabyxor
Svar på tråden BF januari 2014