• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • BeMa

Varför blev inlägget halvt?hm!
    Men har nu något annat tips på nått sött men ändå ganska skonsamt för tänderna. Några godisbitar kvälls

• Aadomeniqe
    sunnydays skrev 2013-05-23 15:07:34 följande:
    Min sambo är sötast i världen. Säger att jag ska väcka honom om jag vill ha nåt så jag inte kliver upp ur sängen och mår illa. Lagar nåt till mig så fort ja vill. Så får han göra allt hemma nu, för ja mår bara illa. Och köper det jag vill ha, men har inte varit så mycke ja vill ha än.
    Gör din allt för dig?
    precis så som det ska va :) ja det är han, klarar inte av att diska ibland då gör han det med en gång. Vi kan skatta oss lyckliga :D
  • Aadomeniqe

Går in i V.8 idag :) känns i magen faktiskt.. har inte haft molande värk på ett par dagar nu .. men nu så har det kommit tillbaka :)

• Veronica76
    Flikkan skrev 2013-05-23 20:57:05 följande:
    Jag har drabbats av restless legs :( Kan knappt sova på nätterna nu hoppas jag iaf jag somnar utan problem då jag jobbat idag. Men sedan somnar jag 2-4 timmar i sträck sedan vaknar jag efter 30 minuter resten av natten och försöker somna om och om igen.
    inte kul att vakna 4-5 och vara klarvaken ;)

har oxå problem med att sova, har iofs även problem att somna. vaknar och snurrar runt och får ingen ro i kroppen. Hoppas det är snabbt övergående för man börjar få svårt att fungera som man ska.
  • Fjällan

Hua! Jag börjar få problem med mitt morgonkaffe, får kämpa för att få ner de..
    Jag behöver minst en kopp på morgonen för att fungera som människa, hjärnkontoret går på tomgång annars :/

• Snölyktan
    Fjällan skrev 2013-05-24 09:04:52 följande:
    Jag behöver minst en kopp på morgonen för att fungera som människa, hjärnkontoret går på tomgång annars :/
    Samma här! Är typ inte sugen ens :). Börjat med grönt te på morgonen, finns ett som är väldigt bra för matsmältningen och det kan ju va skönt nu när magen är lite uppblåst. Det innehåller lakrits och fänkål. Inte världens godaste men man känner ändå att det gör gott.
  • Fjällan

Snölyktan, icke sugen va ordet, mycket skumt, brukar bli väldigt många koppar i vanliga fall!
    Nått för uppblåst mage vore inte fel, vad är de för märke du har på ditt the?

• Kärleksmiraklet
    Fjällan skrev 2013-05-24 09:04:52 följande:

känner igen de där med kaffet, inget kaffesug alls men tvingar i mig för att inte få huvudvärk:/

Hur mår då annars Fjällan:)?

känner du symptom varje dag?
Svar på tråden BF januari 2014