• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Mymemlan

Där kom första spyan trots 2 illamåendetabletter.. Och det värsta är att jag kräktes inom 40 min efter jag tog dom..

• Me2
    Mymemlan skrev 2013-05-23 06:49:32 följande:
    Där kom första spyan trots 2 illamåendetabletter.. Och det värsta är att jag kräktes inom 40 min efter jag tog dom..
    40min borde vara ok.
    Sist sa de att om man spyr inom 20min så kan man ta nya tabletter, men det kanske beror på tabletten också ?
    Rekommenderar Pimperan som finns som suppar, så slipper man stressen att "hålla" sig tills de tagits upp. 
  • 30maj

Haha era stackare som spyr! Ursäkta skrattet men de är ju så dubbelt, helt vidrigt men för en så fantastisk sak:) själv hatar ja att spy, men ja kan vän erkänna att lite illamående hade väl även ja kunnat tänks mig! Mest bara för att "man ska må illa" ;)

• Veronica76
    Susanne1975 skrev 2013-05-22 20:29:58 följande:
    Lämnar er med sorg i hjärtat och önskar er andra varmt lycka till! {#emotions_dlg.flower} Hjärta Plockar bort mig från BF-listan också. Det ser ut som jag just nu genomgår mitt tredje missfall. Gråter Ökande blodmängd och smärta kan inte vara annat än dåligt. Av hela mitt hjärta önskade jag en liten bebis i januari nästa år men ödet ville annat. Kanske får jag nöja mig med att vara enbarnsförälder till min älskade, bästa son som är hela 16 år. Han slutade fråga efter syskon när han insåg att det inte var någon idé. Är bara tom och ledsen just nu. Gråter

Många och varma kramar till dig!
  • JochD

Nån mer som har lite klåda? Det är inte jätteintensivt men tillräckligt för att vara irriterande.

• Josefine02

Är det bara jag som är rädd för att typ bli överkörd av sin BM och inte bli hörd? Jag är lite orolig för det. Ska på hälsosamtal nästa fredag och inskrivning pratade hon om att jag skulle få gå på i vecka 12. Men inget bokat än, och sen på ultraljud i v. 17!!! Jag tycker framförallt att ultraljudet är så sent! Jag skulle helst vilja göra ett ultraljud i typ.. Vecka 12-13-14 någon gång där. Om jag påpekar det är jag rädd för att få ett tvärt nej. Det känns som om alla andra får sina UL och samtal mycket tidigare? Jag är så rädd att det ska vara något fel på barnet..

• Aadomeniqe

I morgon kommer det va en tuff dag.. dags att flytta in i nya huset :) Ska inte bära mycket alls men böja mig ner o upp igen blir det ju mkt av då allt måste packas in osv. Hoppas jag inte får några besvär pga det !

Svar på tråden BF januari 2014