• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Josefine02

Nej, fluu. Vad jobbigt och sjukt irriterande! man vill ju ha en trevlig och stöttande BM! Vad bra att du står på dig, det måste man göra! Önskar att jag inte får några problem med min BM. Jag vill bara dit nu!! Och helst, UL!!

• fluu
    c4trin skrev 2013-05-23 19:38:24 följande:

Jag tycker att ni som inte är nöjda med er BM deffinitivt ska byta! Jag har hittat en alldeles underbar så de finns där ute =)

Jag har bara en att välja på om jag inte vill gå på stora sjukhuset här i stan och det vill jag inte. Där ligger mvc i anslutning till förlossningen så barnmorskorna får ofta springa fram och tillbaka och det blir långa väntetider.

Jag överlevde ju trots allt förra graviditeten med mitt gamla russin till bm så det ska förhoppningsvis gå bra även denna gång  ;)
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu
    Josefine02 skrev 2013-05-23 19:40:09 följande:
    Nej, fluu. Vad jobbigt och sjukt irriterande! man vill ju ha en trevlig och stöttande BM! Vad bra att du står på dig, det måste man göra! Önskar att jag inte får några problem med min BM. Jag vill bara dit nu!! Och helst, UL!!
    Jag är verkligen inte konflikträdd egentligen,men just under graviditeten vågar jag inte plocka fram min lite arga sida eftersom jag väldigt lätt flippar då...

Brukar samla på mig riktiga argument istället för att möta BMs dravel. Inte för att hon lyssnar,men jag känner mig smart i alla fall ;P
  • Magda85

Så himla tråkigt ni som fått mf, beklagar verkligen! Hoppas det snart ska vara er tur igen.

• SaraKarla

Har sån hemsk värk pga urinvägsinfektion så jag nästan gråter vårdcentralen är stängd står inte ut!!!!!!

• fluu
    SaraKarla skrev 2013-05-23 19:59:28 följande:
    Har sån hemsk värk pga urinvägsinfektion så jag nästan gråter vårdcentralen är stängd står inte ut!!!!!!
    Ring 1177 och överdriv lite så kan de nog fixa tid på gynakuten eller jourläkare. Hoppas det blir bättre snart!
  • Josefine02

Jag är egentligen inte heller konflikträdd men är bara rädd för att bli nedtryckt på något vis, och är i detta stadie inte kapabel till att styra min känslor om man säger så ;) jobbigt att du inte kan byta heller! :(

• Magda85

Ring akuten sarakarla och hör om du får komma in och få tabletter! Går hellre igenom förlossningsvärkar än uvi-smärta, så sjukt ont :(

• Mymemlan

Uvi är inte bra när man är gravid, går lättare upp i njurarna. Stå inte ut, sök akut!

• majpan
    SaraKarla skrev 2013-05-23 19:59:28 följande:

Ring akuten. Kan bli njurbäckenbotteninflammation om man går med svår uvi. Har haft flera gånger. Är helt fruktansvärt!
Svar på tråden BF januari 2014