• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Siran

Har ni också ont i svanken och ut på sidorna? Hoppas det är normalt. Man blir ju lite nojjig

• Rödhaken

Jag funderar över om jag på något sätt är längre gången än vad jag är (v 8 imorgon) eller om det är nåt annat som är på gång... har blivit så stor rekordsnabbt, kan redan känna livmodern utanpå. Minns inte att det var så förra gången. Tänk om det är två... :P

• Fjällan
    Kärleksmiraklet skrev 2013-05-24 09:37:17 följande:

känner igen de där med kaffet, inget kaffesug alls men tvingar i mig för att inte få huvudvärk:/

Hur mår då annars Fjällan:)?

känner du symptom varje dag?

Jag mår bra, lite för bra kanske? Känner inte av så mycket, så nojar ju över de, inget direkt illamående, mer än att jag har problem med kaffet. Brösten ömmar, speciellt runt vårtgården och bröstvårtan. Kissar inte speciellt mycket, när man läser om alla andra som har massa symptom blir man ju lite orolig att nått är fel. 

Hur mår du och hur är dina symptom? Vilken vecka är du i? :)     
  • JochD
    Fjällan skrev 2013-05-24 09:45:10 följande:

Jag mår bra, lite för bra kanske? Känner inte av så mycket, så nojar ju över de, inget direkt illamående, mer än att jag har problem med kaffet. Brösten ömmar, speciellt runt vårtgården och bröstvårtan. Kissar inte speciellt mycket, när man läser om alla andra som har massa symptom blir man ju lite orolig att nått är fel. 

Hur mår du och hur är dina symptom? Vilken vecka är du i? :)     
    Jag mår bättre idag, är inte lika trött och illamående som jag varit, så jag börjar noja för det. Första barnet, så man blir ju orolig för allting. :)
  • Fjällan
    JochD skrev 2013-05-24 09:54:20 följande:
    Oj, jag råkade citera nån :)

Hehe så kan de gå :) De va ju inte helt tokigt eftersom de handlade om symptom Skrattande
  • 30maj

Jag har heller inget kaffesug.. Tycker de mesta luktar "bajs" och imorse har ja haft sån Jädra molnande värk i magen och smärta i svanken , de hade ja när ja va höggravid sist?! Har gråtit för sambon skulle åka till gymmet innan Ikea?! Haha ja är mig inte lik...tur han känner mig utan och innan och hjälper mig med allt:)

• Kärleksmiraklet
    Rödhaken skrev 2013-05-24 09:41:48 följande:
    Jag funderar över om jag på något sätt är längre gången än vad jag är (v 8 imorgon) eller om det är nåt annat som är på gång... har blivit så stor rekordsnabbt, kan redan känna livmodern utanpå. Minns inte att det var så förra gången. Tänk om det är två... :P

har också funderat på om jag har två, är extremt svullen, känner mig mest gravid på kvällen gravid. är ju så nojjig, man vill känna hela tiden, är det verkligen nån därinne?Tungan ute
  • c4trin

V 6 (5+4) i jag oroar mig också på bristen av symtom. Lätt lätt molande illamående till och från, ömma bröst o stickningar/molande i nedre delen av magen några gånger om dagen... Vill samtidigt inte mp sämre, längtar tills jag e över vecka 12 o kanske kan slappna av lite igen!

Svar på tråden BF januari 2014