• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • c4trin

Drömmarna verkar ha kommit för att stanna redan, hoppas de bara e övergående. Iaf har de senaste nätterna fyllts av läskiga eller bara allmänt röriga/stressiga, vaknar ofta av dem. Tur man har ett lugnt jobb så man överlever ;)

• Siran
    hundenhubbe skrev 2013-05-24 11:47:34 följande:
    Jag har så!

Skönt att det inte bara är jag :) Har inte nån koll på hur allt ska kännas, första barnet :)
  • SaraKarla

Oj vilken putmage jag börjar få. Den känns inte ens svullen, den känns äkta. Vecka 9 på söndag bara. Det syns verkligen på mig nu. Ska man göra allt för att dölja det? Hur gör ni? Jag trivs ju bäst i tajta kläder :-/

• popcornplaya

På mig syns inget, är inte svullen heller. Men har en del extra runt magen efter två graviditeter. Vet att magen kom tidigare andra gången men det va nog runt v 12 kanske.

• SaraKarla
    popcornplaya skrev 2013-05-24 19:23:06 följande:
    På mig syns inget, är inte svullen heller. Men har en del extra runt magen efter två graviditeter. Vet att magen kom tidigare andra gången men det va nog runt v 12 kanske.

Ja, jag tycker det är väldigt märkligt. Men jag har gått ner så mycket i vikt det senaste året så det måste bero på det. Nu verkar jag suga åt mig allt fett dessutom, men just magen är så himla hård. Kanske har lagt på mig en del fett på magen, men tycker den är så hård. Antar att det mest är jag som ser det! 

• SaraKarla
    verkar skrev 2013-05-24 19:26:05 följande:
    En riktig skitdag idag, kräks och kräks ....

Krya på dig!
  • vilja89

SaraKlara, jag går också in i vecka 9 på Söndag och har redan fått putmage. Plus att jag ser ut som Pamela Anderson när det gäller brösten. Vet inte hur jag ska kunna dölja detta hela Juni ut.

• SaraKarla
    vilja89 skrev 2013-05-24 19:56:31 följande:
    SaraKlara, jag går också in i vecka 9 på Söndag och har redan fått putmage. Plus att jag ser ut som Pamela Anderson när det gäller brösten. Vet inte hur jag ska kunna dölja detta hela Juni ut.

Samma här. Jag har väldigt små bröst annars, och med ettan växte dom ingenting under graviditeten. Men nu är de väldigt stora!!! Reagerar helt annorlunda på grav denna gång Känns ju så märkligt!
  • 30maj

Kärleksmiraklet! Ja de ska ja prova! Idag har vi gått hela dagen. Shoppingcenter och Ikea...fasen ja är helt DÖD, rekomenderar de till ingen i första trimestern!! Sonen sov från kl 6 också , och vakna nu när vi kom hem och han egentligen ska sova så nu är han väl pigg i några timmar till...tur man har en fantastisk sambo/pappað???❤

Svar på tråden BF januari 2014