Inlägg från: popcornplaya |Visa alla inlägg
  • popcornplaya

BF januari 2014

Flikkan skrev 2013-07-25 11:28:43 följande:

Någon mer än jag som börjat läka råmjölk?

Nä inte än men gjort det ganska tidigt med de andra barnen. Kommer dock inte ihåg exakt när det började. Gött irriterande i alla fall.
  • popcornplaya
    K87 skrev 2013-07-25 16:07:26 följande:

Idag fick vi äntligen se vår "vilda" bebis på kub-UL :)

Va roligt!
  • popcornplaya
    Tokfrans skrev 2013-07-26 17:48:42 följande:

välkomnar v.14 idag :)

Är de någon mer som börjar få de strecket från naveln och ner? 

Sambon påpekade de idag, hade inte tänkt på de annars, men den är svag :P 

Hade inget med sonen men med dottern, kommer inte ihåg när det kom dock. Har inte fått än i alla fall.
  • popcornplaya
    vilja89 skrev 2013-07-26 22:37:53 följande:

Tittat läääääänge på Brio Smile på blocket. Ligger på runt 3000:- med sitt- och liggdel samt babyskydd och primo bas på blocket. Har bara hittat långt bort.

Idag dök just en sådan upp på vår lokala köp- och sälj på Facebook. 1,5 mil bort. 1500:- . Behöver jag säga att vi 1 timme senare efter att annonsen lagts upp åkte hem nöjda? Tidigt jag vet, men jag hör till dem som inte orkar gå och oroa mig hela tiden att något ska hända. :)

Det va billigt ???? jag kollade på sing förut men är mer sugen på smile nu efter att ha läst lite för mkt neg om sing. Men det finns de sim är supernöjda också så hoppas du blir det ????

Försöker hitta beg också men det finns dåligt häromkring.
  • popcornplaya
    popcornplaya skrev 2013-07-27 08:48:42 följande:
    Det va billigt ???? jag kollade på sing förut men är mer sugen på smile nu efter att ha läst lite för mkt neg om sing. Men det finns de sim är supernöjda också så hoppas du blir det ????

Försöker hitta beg också men det finns dåligt häromkring.
    Vart kom alla frågetecken ifrån?
  • popcornplaya
    84Johanna skrev 2013-07-27 10:18:19 följande:

Vår dotter kom i v 35+3. Nu är jag apa nervös att denna/dessa (har RUL den 27/8) ska komma innan årsskiftet. Jag vill inte att mitt barn ska uppleva att den är sist i allt. har BF den 24/1.

Elin 101016
    Tänker också mkt på det. Har bf 6/1 och mina andra har kommit 5 och 10 dagar innan bf. Vill väldigt gärna klara mig över nyår.
  • popcornplaya
    Kramardig skrev 2013-07-27 10:05:59 följande:

Jag är ju rädd för att köpa en vagn jaginte kommer bli nöjd med. Klart man kan sälja och köpa en annan men jag är inte den som vill byta vagn.

Jag tror Sing och Smile har för små framhjul för mig som bor här uppe med tanke på mängden snö vi brukar ha.

Gud vad jag längtar till snön, julen, bebis och påsken!!

Den risken finns ju alltid. Är ju svårt att veta vad man tycker om vagnen innan man testat. Jag googlar mkt och läser på massor om de vagnar jag är intresserad av.
  • popcornplaya
    vilja89 skrev 2013-07-27 10:28:13 följande:

popcorn: Nu har inte jag läst något negativt

om Sing, men är det något så var den ju ändå rätt billig ;) plus att den går som extra/rese-vagn då jag har en Brio exklusiv från -82 liggvagn som vi kommer ha hemma och i samhället här :)

Det som va mest negativt va väll att den va väldigt bred mellan bakhjulen och inget "gung". Jag tycker den är fin ???? klämde på den i affären häromdagen men det blir nog smile här som är en förbättrad variant av sing men blir ju såklart tyvärr dyrare också.
  • popcornplaya

V.18 idag. Längtar ihjäl mig till nästa vecka när det är dags för rul. Tiden går såååååå långsamt!

Svar på tråden BF januari 2014