• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Lilla Ladyn
    popcornplaya skrev 2013-05-30 08:18:37 följande:
    Jadå, det har vart veckor då jag inte kännt nått alls. Man behöver faktiskt inte känns nått. Finns många som inte har ett enda symptom.

Tack snälla för att du svarade mig :)

Okej så då hade du symptom innan och plötsligt försvann dom och kom sedan tillbaka igen? Hur länge kan det gå emellan då innan dom kommer tillbaka?

Förlåt att jag är så jobbig men känns så konstigt om det skulle vara ett MA. Att det ligger kvar där utan att komma ut.
  • SaraKarla

Ang symtom så jag kan också hamna i perioder där jag plötsligt inte känner ett enda symtom. Går upp och ner :)

• Magda85

God morgon!
    Shit vad jag är trött... Skulle kunna sova jämt! Det är tur att jag har så snälla barn som ligger kvar bredvid mamma även efter 20:e gången av "bara en liten stund till" Men snart är det slut på slappandet, imorrn kväll går jag på och jobbar helgen Obestämd

Ang inköp har jag oxå handlat på mig lite, sånt som kan vara lite svårt att få tag i och inte säljs längre Funderar lite på vad jag vill ha för vagn sedan oxå, har haft många olika till mina två kottar redan (lite av en hobby) så det tåls att tänka på lite, men tror jag vill ha en vagn som går att skifta däck på sommar/vinter... En bugaboo eller brio go igen kanske Någon annan som funderat kring vagn?

Mina symtom kommer och går lite dom oxå. Dom senaste morgnarna har jag inte ens varit kissnödig då jag vaknat (!) men sen då jag ställt mig upp så har jag blivit akut kissnödig efter ett par minuter och då har jag oftast druckit sent på kvällen. Imorse var det tvärtom, kissade sent igår det sista jag gjorde och vaknade tidigt och var sååå kissnödig.
    Brösten ömmar lite nu och då och känner bara av det om jag klämmer på dom, utom igårkväll då dom gjorde ont när jag la mig på magen. Är i v 7

fluu skrev 2013-05-30 06:01:43 följande:
    Har nog fått mf igen,det känns som sist. Ska försöka få en tid på gyn under dagen...
    Nämen? Blöder du? Har ont? Håller tummarna för dig!
    Burberry skrev 2013-05-30 07:19:51 följande:
    Skönt jag har vul nästa vecka! För igår blödde jag (mindre än en binda, men ändå tillräckligt för att bli nervös) så känns som man behöver få bekräftat att det finns ett hjärta som slår där inne.

Illamåendet har också kommit, men ännu inte av den allra allra värsta sorten. Postafen o seaband nu, fick lov av doktorn att vid enstaka akuta tillfällen också ta Primperan. Med två större barn går det ju inte riktigt att ligga på soffan hela graviditeten.
    Skönt att det inte kommit mer blod, men förstår oron såklart. Hoppas det inte kommer mer!

• SaraKarla

Nej men det kan man väl aldrig behöva? Jag vet att min föräldrapenning (baserad på lönen jag fick innan jag började studer) är fryst, så det gäller kanske sjukpenningen också?

• SaraKarla

Tänker på er som blöder och hoppas det är helt ofarligt!!!!

• c4trin

Var på hälsosamtal hos BM idag! Fick Samma underbara BM som vi hade förra gången. :D Vecka 7 sa hon också.

Hon sa att blödningar/spottings fram till v 7 var ofarliga men jag har inte haft några som tur e. Ni som har de håller jag tummarna för!!

• majpan

Världens skitvecka! Är inne på tredje dagen av vabbande med magsjuk son. Sambon är musiklärare och de har show med eleverna den här veckan så jag MÅSTE vabba trotts att jag bara vill sova och själv går runt och vill spy hela tiden. Dessutom klagomål från jobbet pga av att jag vabbar...suck

• Tokfrans

Kollade "giving birth" på youtube, kan ju säga att jag är vaken nu...
    Ser läskigt ut!! Förvånad
    Men ändå en fin sak på ett sätt Solig 

Svar på tråden BF januari 2014