• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • fluu

Har nog fått mf igen,det känns som sist. Ska försöka få en tid på gyn under dagen...

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Veronica76
    fluu skrev 2013-05-30 06:01:43 följande:
    Har nog fått mf igen,det känns som sist. Ska försöka få en tid på gyn under dagen...

Neeej! Hoppas det är falskt alarm!
  • Burberry

Skönt jag har vul nästa vecka! För igår blödde jag (mindre än en binda, men ändå tillräckligt för att bli nervös) så känns som man behöver få bekräftat att det finns ett hjärta som slår där inne.

Illamåendet har också kommit, men ännu inte av den allra allra värsta sorten. Postafen o seaband nu, fick lov av doktorn att vid enstaka akuta tillfällen också ta Primperan. Med två större barn går det ju inte riktigt att ligga på soffan hela graviditeten.

• Lilla Ladyn

Jag brukar inte skriva här så ofta men jag läser hela tiden.

Nu har jag panik... Jag är i v 7 men helt plötsligt har alla mina symptom försvunnit, molvärk och ömma bröst. I söndags vaknade jag av att det krampade till i magen i typ 5 min men har inte kommit något blod. Fick sådan krampaktigt kännsla en dag förra veckan med.

Det måste väl tyda på att fostret dött eftersom alla symptom bara försvann??? Hjälp!

• vilja89

Flikkan, det är en marinblå Brio Exklusiv från 82/83 :)

Jag tror det skiljer en hel del på tygblöjor från förr och nu. Men kan ju vara värt ett försök :) Det finns rispapper till dagens tygblöjor också om man vill ha det. :)
    Gå in på imsevimse's hemsida, finns videos på hur blöjorna funkar. :)

• popcornplaya

Fluu: blöder du?

Burberry: tur det inte kommit mer blod och va skönt att du ska på vul om en vecka.

Lilla ladyn: symptom kommer och går, det behöver inte betyda nått dåligt alls!

• Lilla Ladyn
    popcornplaya skrev 2013-05-30 07:56:44 följande:
    Fluu: blöder du?

Burberry: tur det inte kommit mer blod och va skönt att du ska på vul om en vecka.

Lilla ladyn: symptom kommer och går, det behöver inte betyda nått dåligt alls!

Fast är det vanligt att allt försvinner samtidigt? Känner mig såå orolig har ul först om 2 veckor.
  • popcornplaya

Jadå, det har vart veckor då jag inte kännt nått alls. Man behöver faktiskt inte känns nått. Finns många som inte har ett enda symptom.

• kubic

Jag ska på mitt första besök hos barnmorskan idag, lite nervöst! Var tvungen att göra ett extra test idag även fast det känns klart och tydligt att det är nåt på gång i kroppen :) Vi vet inte alls vilken vecka jag är i eftersom jag inte hann få tillbaka mensen efter jag sluta med piller (hade ingen mens när jag åt piller) så hoppas kunna få ett liten hum om det idag i alla fall :)

• SaraKarla

Mymemlan: jag är också universitetsstudent och ska sommarjobba, och jag kanske också blir sjukskriven, pga sammandragningar. Vet inte hur det fungerar då?! Men blir jag sjukskriven till hösten när jag studerar så kommer jag få mitt CSN lån som vanligt utan att bli återbetalningsskyldig

Svar på tråden BF januari 2014