• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Me2

Har äntligen fått svar på mina hcg prover.
    En ökning sågs  (från 500 till 2500 på 96h) och läkaren tolkade det som en graviditet, kunde dock inte få VUL förrän 10/6 för att bekräfta att det är ett levande embryo.
    Känns jätte jobbigt för jag känner mig så väldigt osäker. Har fortfarande väldigt ont i magen  

• puchelina88

Hej tjejer hmm funderar lite ja ska till barnmorskan den 10 juni och den 2 juli undrar om man får ultraljud den 10 juni på 1 a besöket man tycker ju att dom borde kolla så hjärtat slår m.m

den 6/8-2010 kom våran älskade son Viktor
  • fluu

Haft ont och blött i natt. Och igår glömde jag ta min viktiga medicin och hade noll symptom.
    Ska på VUL vid ett.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • moto
    Flikkan skrev 2013-05-29 22:56:46 följande:
    Jag jobbar på äldreboende och vi har kläder där. Jag brukar ha en tunika i S och byxor i M. Nu hår jag in i vecka 8 imorgon och idag satt byxorna så hårt i midjan tillslut så jag fick skavsår på sidorna. Om det skall fortsätta så här och byta till L nu, senare då? Herregud! Haha vi har ju inga Mammabyxor. Och jag ska minst jobba till vecka 20-25!

Jag har också tjänstekläder och jag är orolig över byxorna, ska jobba 2 v till sedan har jag semester, tänkte jag skulle slippa gå till han som har hand om våra arbetskläder innan dess, vill inte tala om det än! Isf efter semestern för då lär det inte funka! Vi har mammabyxor :)
  • Wilmis07
    Me2 skrev 2013-05-30 10:15:35 följande:
    Har äntligen fått svar på mina hcg prover.
    En ökning sågs  (från 500 till 2500 på 96h) och läkaren tolkade det som en graviditet, kunde dock inte få VUL förrän 10/6 för att bekräfta att det är ett levande embryo.
    Känns jätte jobbigt för jag känner mig så väldigt osäker. Har fortfarande väldigt ont i magen  
    Förstår oron,men det är ju ändå positivt att hcg hade stigit. Hoppas på det bästa
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • sunnydays
    fluu skrev 2013-05-30 11:28:12 följande:
    Haft ont och blött i natt. Och igår glömde jag ta min viktiga medicin och hade noll symptom.
    Ska på VUL vid ett.
    Håller tummarna att lillen mår bra och allt ser fint ut. {#emotions_dlg.flower}
  • moto

Magda85 - vi kommer nog köpa en bugaboo Buffalo! :)

Haft ont och blött i natt. Och igår glömde jag ta min viktiga medicin och hade noll symptom. Ska på VUL vid ett.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!

Lycka till!!!
  • sunnydays

Flikkan: Om det är byxor med knapp så kan man ju köpa såndär som man sätter i knappen så man kan ha sina vanliga byxor. Kommer inte på vad de heter nu.

• Wilmis07
    Ska på VUL vid ett.
    Hoppas på de bästa och lycka till!
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
Svar på tråden BF januari 2014