• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Lilla Ladyn
    fluu skrev 2013-05-30 11:28:12 följande:
    Haft ont och blött i natt. Och igår glömde jag ta min viktiga medicin och hade noll symptom.

Ska på VUL vid ett.

Jag håller tummarna för dig!!
  • kubic
    fluu skrev 2013-05-30 11:28:12 följande:
    Haft ont och blött i natt. Och igår glömde jag ta min viktiga medicin och hade noll symptom.
    Ska på VUL vid ett.
    Hoppas det går bra! Lycka till!
  • Patricia1984

Jag tror inte att man brukar få det. Jag fick inte det ialla fall. Du kanske får vända till en privat gynekolog.

puchelina88 skrev 2013-05-30 11:23:35 följande:
    Hej tjejer hmm funderar lite ja ska till barnmorskan den 10 juni och den 2 juli undrar om man får ultraljud den 10 juni på 1 a besöket man tycker ju att dom borde kolla så hjärtat slår m.m
    den 6/8-2010 kom våran älskade son Viktor

• Mymemlan

Jag är i vecka 9 och har köpt lite mammaleggings. Jag är ju så illamående att jag klarar inte av att ha på mig vanliga som spänner över min stackars överspännda mage. Då kräks jag av bara det! :O 

• Kramardig

Mymamlan: Vet du hur det fungerar med ultraljud här i Luleå? Jag beräknas vara i v.18 den 27/7 och därikring ska jag på RUL. Men själv är jag ganska säker på att jag bara kommer vara kring v.16. Får man göra ett till ultraljud senare för att se att allt är bra?

• Kramardig

Frågan kanske har varit uppe tidigare men kommer ni kolla kön? Vi gjorde imte det med sonen för att det kändes onödigt eftersom det inte är 100% säkert. Nu känner jag mig lite mer sugen eftersom det här kommer bli sista graviditeten (oavsett hur det går med den).

• Mymemlan
    Kramardig skrev 2013-05-30 12:42:27 följande:
    Mymamlan: Vet du hur det fungerar med ultraljud här i Luleå? Jag beräknas vara i v.18 den 27/7 och därikring ska jag på RUL. Men själv är jag ganska säker på att jag bara kommer vara kring v.16. Får man göra ett till ultraljud senare för att se att allt är bra?
    Jag vet faktiskt inte.. Var i vecka 16-17 med sonen när jag gjorde tror jag, och jag vet inte men vi gjorde inget mer.. Har du bokat ultraljud? Jag har inte gjort det.. Borde man göra ringa redan kanske?
  • Mymemlan

Jag kollade nu och kommer vara i vecka 18 kring 31/7-6/8.. Borde man boka då kanske? Slutar jobba 8/8 så kanske man kan få just där i kring.. 

Svar på tråden BF januari 2014