• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • SaraKarla

Känner många som får mage först runt vecka 25. Det är så olika

• londonsvenska

Så billigt allt är hemma i Sverige, vi kanske får flytta hem igen ;) för 300kr per VUL kan jag ju göra 4 st för priset här i London, hujeda mig!! Ja ja...

• Frökenolson

Hej på er,
    jag hoppar gärna in här med er och följs åt lite granna under graviditeten.
    Jag är gravid med vårt andra barn och har BF i slutet av Januari. Första är född 2011, han kom 10 dagar för tidigt, skulle kommit 8 jan. Så troligt kan ju vara att denna skrutt också kommer tidigare, vi får väl se.
    Jag mår bra och har inte alltför mycket symptom jag är lite skakig och mår illa av dofter. Lite humörsvängningar. "mensvärk".

• Chaplin89

Jag är i v 9 och har inte alls någon mage :) Tror inte man ska jämföra sig med andra då vi alla är olika :) Min mage syntes inte under vanliga kläder i v 20 förra graviditeten, men sen smällde det till!!! Lyckades gå upp 17 kg också och ca 15 av dom kilona kom i slutet :)

• fluu

Vecka 9 och väldigt illamående. Har skaffar sea-band nu med. Funkar rätt bra i kombination med legigan.

Har nog också blivit lite mer svullen. På nätterna ser jag till och med ut att vänta tvillinga(en stor noja!).

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • SaraKarla

Ja min navel har börjat puta ut lite redan!

• Tokfrans

När de nån som vet exakt vad dom kollar när man går på hälsosamtalet, blodproven dvs.
     Har grym fobi för nålar så tänkte se om ni vet vad dom kollar efter? sjukdomar eller vadå? Rynkar på näsan

• Frökenolson

Järnvärde, blodsocker, urin mm.
    Det går smidigt och det är små stick de gör, jag är rädd för nålar men det gick bra hela förra graviditeten :)

• Malimari

Om det finns misstanke om sköldkörtelproblem (alltså om någon nära släkting till dig har det) tar dom även ett blodrpov som heter TSH.

• Elvinsmamma

imorgon är det dags för inskrivning på bmm! ska prata med henne om mitt illamående också.. kräktes för första gången idag och det var inte roligt kan jag säga.. plus att min son undrade vad jag höll på med haha så nu ska vi se vad som sägs imorgon :) var ju på vul förra veckan pga av blödning allting såg bra ut då iaf. men det känna ändå som en evighet sen man var där även fast det bara har gått 1 vecka och 2 dagar ;) är idag i v.8+4 :)

Svar på tråden BF januari 2014