• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • sunnydays
    mariafii skrev 2013-06-03 21:52:51 följande:

Nu har vi sprungit. Ja jag är ju inte i samma form som förra året då jag körde midnattsloppet 1 mil. Vi lyckades iaf under 30 min som våran startgrupp var för. Vi fick tiden 28.42 och är nöjd iaf för att vara i v.9 och det var väldigt varmt. Nästan lite för varmt men kändes bra efteråt :)
    strongt jobbat!
  • Aadomeniqe

Finns inga risken för kub test .. Dom mäter ryggrad osv på fostret sen mäter dom det i mammans blod om man säger så säger dom en viss procent barnet kan bli sjuk ! Min vän gjorde precis detta o dom fick 0,00000014% i svar

• Veronica76

Mariafii - mycket bra! Hoppas på att snart bli av med mina streptokocker (äter penicillin nu) så jag kan komma igång ordentligt med träning igen. 2v sjukfrånvaro känns inte bra i kroppen :(

Men först lite festivalliv å besöka Sweden Rock Festival!

• Burberry

Frökeolson: nej men vad ledsamt! Lycka till i framtiden!

Idag får ni hålla tummarna för mig; ska på vul om 2 timmar. Hoppas verkligen de hittar ett hjärta som slår; och inte utomkvedes eller missfall som jag misstänker pga små blödningar i en veckas tid nu.

• mariafii

sunnydays skrev 2013-06-03 22:02:32 följande:
    strongt jobbat!
    Tack :)
    Veronica76 skrev 2013-06-03 22:13:48 följande:
    Mariafii - mycket bra! Hoppas på att snart bli av med mina streptokocker (äter penicillin nu) så jag kan komma igång ordentligt med träning igen. 2v sjukfrånvaro känns inte bra i kroppen :(

Men först lite festivalliv å besöka Sweden Rock Festival!
    Tack, ja man mår bra av träning :) Hoppas du kommer igång snart igen
    Frökenolson skrev 2013-06-04 06:01:58 följande:
    Lämnar tråden, verkar som mf här med. Lycka till ni andra med era goa januaribebisar.
    Beklagar :( Lycka till nästa gång

• viggen

Hallå tjejer! Har inte varit inne här på länge av flera orsaker..
    Men idag var vi på VUL och såg ett starkt hjärta picka.. Sån lättnad! 7+3 o bf 17 januari :)

Svar på tråden BF januari 2014