• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • NorasMamma

Hej! Hoppar in här. Plussade för 1,5vecka sen. Är nu i V6 (5+4) så bf 30:e januari m allt går vägen. Har en liten tjej född dec -11 så hon blir drygt två år. Mår illa, molvärk i magen, ont i brösten plus att de känns större..

• Magda85
    Frökenolson skrev 2013-06-04 06:01:58 följande:
    Lämnar tråden, verkar som mf här med. Lycka till ni andra med era goa januaribebisar.
    Beklagar Lycka till i framtiden!
    Burberry skrev 2013-06-04 07:20:39 följande:
    Idag får ni hålla tummarna för mig; ska på vul om 2 timmar. Hoppas verkligen de hittar ett hjärta som slår; och inte utomkvedes eller missfall som jag misstänker pga små blödningar i en veckas tid nu.
    Lycka till!

• Magda85
    mariafii skrev 2013-06-03 21:52:51 följande:

Nu har vi sprungit. Ja jag är ju inte i samma form som förra året då jag körde midnattsloppet 1 mil. Vi lyckades iaf under 30 min som våran startgrupp var för. Vi fick tiden 28.42 och är nöjd iaf för att vara i v.9 och det var väldigt varmt. Nästan lite för varmt men kändes bra efteråt :)
    Imponerad! Jag GICK blodomloppet förra veckan, väldigt rask takt iofs men ändå jag gick, och hade sån håll så jag trodde aldrig jag skulle komma i mål Är ingen som tränar mkt annars men en rask promenad brukar jag iaf lätt klara av utan att ha ett flås iaf

Idag välkomnar jag v 8, tiden går framåt men såååå sakta! Skittrist väder oxå och jag och barnen är lediga idag, får se vad vi hittar på för skoj inomhus. Skulle kanske ha ringt bm oxå för inskrivning... Obestämd
  • mariafii
    Magda85 skrev 2013-06-04 09:27:18 följande:
    Imponerad! Jag GICK blodomloppet förra veckan, väldigt rask takt iofs men ändå jag gick, och hade sån håll så jag trodde aldrig jag skulle komma i mål Är ingen som tränar mkt annars men en rask promenad brukar jag iaf lätt klara av utan att ha ett flås iaf

Idag välkomnar jag v 8, tiden går framåt men såååå sakta! Skittrist väder oxå och jag och barnen är lediga idag, får se vad vi hittar på för skoj inomhus. Skulle kanske ha ringt bm oxå för inskrivning... Obestämd

Tack :) Ja men gå är ju också bra :) Ja sedan jag plussade har jag fått håll väldigt fort och igår fick jag det efter 3 km och klarade inte att öka tempot vilket jag annars brukar. Men vi ska vara nöjda att vi rör på oss
  • Magda85
    mariafii skrev 2013-06-04 09:36:25 följande:

Tack :) Ja men gå är ju också bra :) Ja sedan jag plussade har jag fått håll väldigt fort och igår fick jag det efter 3 km och klarade inte att öka tempot vilket jag annars brukar. Men vi ska vara nöjda att vi rör på oss
    Ja det har du rätt i
  • sunnydays

Frökenolson Nej vad tråkigt, hoppas det tar sig fort igen och att lilla stannar kvar hela vägen

• Ellen 20

Jag är rädd och orolig. Små blöder till och från varannan dag. Hoppas och ber att allt står rätt till där inne. Vill bara komma in och se att hjärtat tickar och att allt är bra. Har ingen smärta eller nå sånt bara små blöder till och från

• JohannaOo

Varit lite blod i trosan några dagar och har haft som molvärk. Då vi senaste året haft två missfall är jag extremt nojjig så vi åkte till gynakuten. Fick se ett pickande hjärta och ett par väldigt livligt sparkande fötter som låg och trampade vatten. SÅ SÖTA! 

Blödningen var från mina slemhinnor som var lite uppretade. Så skönt att höra, Känns äntligen som att det är vår tur att få bebis nu. Vecka 9+3

• JohannaOo

Varit lite blod i trosan några dagar och har haft som molvärk. Då vi senaste året haft två missfall är jag extremt nojjig så vi åkte till gynakuten. Fick se ett pickande hjärta och ett par väldigt livligt sparkande fötter som låg och trampade vatten. SÅ SÖTA! 

Blödningen var från mina slemhinnor som var lite uppretade. Så skönt att höra, Känns äntligen som att det är vår tur att få bebis nu. Vecka 9+3

Svar på tråden BF januari 2014