• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • sunnydays

oh baby: om jag var du skulle jag inte träffa just den läkaren igen. Man behöver ingen neggoläkare.
    När jag var hos bm så sa hon att det är väldigt liten risk för mig, men att jag ska hem och diskutera med min sambo och bara säga till på månda om jag vill göra kub. Det finns ju många som behöver flera ul.

• sunnydays
    Aadomeniqe skrev 2013-06-04 16:54:00 följande:
    Buhuuuu :(((( middagstips brudar? :D
    Men nej, varför buhu?
    Potatisgratäng me nåt och tomat och mozarellasallad. Gud vad gott det är.
    Eller nåt grillat.
    Här blir det bara stuvade makaroner och sojafalukorv
  • Tokfrans
    Aadomeniqe skrev 2013-06-04 16:54:00 följande:
    Buhuuuu :(((( middagstips brudar? :D
    Fläsk med löksås, för jävla gött :D
  • SaraKarla

Köttfärslimpa, potatis, gräddsås och kokta grönsaker? Det åt vi. Kul med middagstips hur många mål per dag äter ni?

• SaraKarla

Någon annan som dricker extremt mycket kolsyrat vatten? Känner en extrem törst hela tiden!! :/)

• Working girl 29

Ellen 20: har du haft missfall innan? Det här är min första graviditet och har läst att det är vanligt med rosa flytningar men man blir ju ändå orolig

• sunnydays
    SaraKarla skrev 2013-06-04 17:31:03 följande:
    Köttfärslimpa, potatis, gräddsås och kokta grönsaker? Det åt vi. Kul med middagstips hur många mål per dag äter ni?
    frukost, lunch och middag. så blir det lite mellisar nu när jag är gravid. Dör nästan utan mat i mig känns de som ;)
  • Tokfrans
    SaraKarla skrev 2013-06-04 17:32:10 följande:
    Någon annan som dricker extremt mycket kolsyrat vatten? Känner en extrem törst hela tiden!! :/)
    here here :) helt beroende, blir galen annars :P
Svar på tråden BF januari 2014