• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Ellen 20

Blödningarna bara fortsätter :(. Tid hos gyn kl.11. Hoppas hoppas allt bara är bra där inne.

• Aadomeniqe

Blev inget ul idag .. Tänkte att det inte behövdes eftersom att vi såg bebben i natt ! Allt såg jätte bra ut och jag är tydligen i v 8

• sunnydays

Nu ringde de upp mig och gav mig tid för rul i agusti. Känns jättelångt dit, man är ju så nyfiken nu.
    Går in i v 10 ida, nu blir lilla ett foster och inte embryo :)

• 30maj

Hej tjejer vill bara meddela er att idag mår jag bra! Är uppe ut sängen som vanligt, var svårt att äta imorse men nu har ja fått i mig en halv macka:) nån annan som bara mår skit illa nån dag då och då?!

• popcornplaya

Phu, klippt gräsmattan och släpat fram barnens stora pool och börjat fylla den men fick sätta mig och vila lite för jag fick sammandragningar. Aldrig kännt det så tidigt innan...

• sunnydays
    popcornplaya skrev 2013-06-05 10:30:03 följande:
    Phu, klippt gräsmattan och släpat fram barnens stora pool och börjat fylla den men fick sätta mig och vila lite för jag fick sammandragningar. Aldrig kännt det så tidigt innan...
    Vad obehagligt, du får lämna tunggörat till någon annan nu.
    Man blir så glad inombords av att se barn leka i en utomhus pool :)

• Ellen 20
    Working girl 29 skrev 2013-06-05 10:21:36 följande:
    Ellen: har det blivit mer idag? Mitt är något mindre idag men ska till min gynekolog i eftermiddag ändå!

Ja tyvärr :'( ..men inge smärta alls
  • popcornplaya

Sunnydays: jag hade gärna lämnat över men då hade det typ aldrig blivit gjort. Tror inte mannen hade kännt behov att klippa innan man va tvungen att slå med lie ;)

• Potatis

30 maj: Jag mår illa varje dag, hela tiden....! Får inte behålla något. Börjar känna mig lite sliten och trött av att inte få någon energi..

Svar på tråden BF januari 2014