• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • SaraKarla

*försöker att bara äta EN lagad måltid ler dag. Ska det stå

• sunnydays
    30maj skrev 2013-06-04 18:39:31 följande:
    Sett några andra fått nån annan medicin är lergigan, vad är skillnaden? Hur mår du idag, som vanligt eller fortfarande illa? Själv är ja i vecka 8, trodde inte detta skulle komma nu men de gjorde de.. Får ju inte i mig nån mat liksom:P
    Vi ska till Spanien med hela min familj som inte vet nåt än men vi får berätta innan i nästa vecka:P
    Åh vad härligt. Min sambo är i spanien och jobbar i några veckor så jag ska nog åka dit och hälsa på sen. Skulle åkt i slutet av den här månaden, men har en läkartid då så åker isf i början på juli. Då hinner jag passera v12 innan också.
  • Kramardig

Idag har det var en otroligt jobbig arbetsdag. Barnen har varit speedade (jobbar på förskola) och jag har knappt haft någon ork. Dessa dagar är så sjukt jobbiga men jag kan stå ut.. Jobbar juni ut sen har vi sommarlov enda till sista veckan i augusti!!

• SaraKarla

Oj vilken lång semester du har kramardig! Skönt jag ska jobba hela sommaren men det känns helt ok idag har jag sovit 1,5 H mitt på dagen vilket inte har hänt tidigare

• 30maj

Sara karla ja ska också jobba hela sommaren inom äldrevården, men vad händer om man fortsätter må såhär piss illamående? Kan man bli sjukskriven som sommarvikarie i kommunen?

• SaraKarla

Jag ska också jobba inom vården. Självklart kan du bli sjukskriven om du är vikarie är man sjuk så är man.

• SaraKarla

Någon som har tips på nyttigare bröd? Jag använder osötat rågbröd nu och det känns bra men lite tråkigt i längden

• Working girl 29
    Working girl 29 skrev 2013-06-04 15:34:13 följande:
    Någon mer som haft rosa/ ljusröda flytningar! Är i V6 nu och upptäckte lite 2 gånger när jag vart på toaletten idag. Inte ont i magen men blev ändå orolig.
    Ingen annan som haft problem med detta? Nu hemma från jobbet och känner mig jättedeppig :( Kanske alla hormonerna med men har känns som jag haft gråten i halsen hela dagen för detta och varit orolig. Ska på VUL nästa fredag om drygt en vecka då jag nästan är i vecka 8 men har funderat på att beställa tid innan.
  • sunnydays
    Working girl 29 skrev 2013-06-04 20:04:24 följande:
    Ingen annan som haft problem med detta? Nu hemma från jobbet och känner mig jättedeppig :( Kanske alla hormonerna med men har känns som jag haft gråten i halsen hela dagen för detta och varit orolig. Ska på VUL nästa fredag om drygt en vecka då jag nästan är i vecka 8 men har funderat på att beställa tid innan.
    Jag har inte varit med om det, men det finns massa anledningar man kan blöda lite när man är gravid som inte behöver vara mf. Vanligt att blodkärlen spricker. Har du ont?
Svar på tråden BF januari 2014