• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • puchelina88

Någon mera som vaknar och är hungrig tidigt på morgonen?!

den 6/8-2010 kom våran älskade son Viktor
  • mariafii
    SaraKarla skrev 2013-06-04 21:31:28 följande:

Jag har också gått upp (minst) 3 kg. Sist gång jag vägde mig hade jag gått upp 3 kg. Det känns förjävligt. Vi kanske kan försöka föra en matdagbok här? Så kan vi hjälpas åt med att ändra i kosten

Jag vet vad jag äter fel men att vara trött och må småkonstigt hela tiden gör mig sugen på onyttigt. Men får försöka behärska mig lite :P
  • popcornplaya

Igår köpte jag lite gravidkläder faktiskt. Ett par korta leggins bl.a, åh vad skönt! Måste nog erkänna att min mage har växt rätt mkt nu.

• Malimari

Och min är tjock och sladdrig som innan :D
    Kommer nog växa sent denna gång också känns det som :)

Men det gör inget, vill hålla på det så länge som möjligt.
    Som någon sa, enda fördelen med att vara tjock är att det förhoppningsvis dröjer innan någon misstänker.. :) 

• Siran

Alla ni som också mår illa, får ni i er någonting på morgonen och i så fall vad? Har jätteproblem med att äta frukost, men känner att det behövs för att orka jobba hela dagarna!

• Potatis

Jag får inte i mig mycket på morgonen, mår sämre då jag äter. Men fil brukar fungera och kräm.

• 30maj

Mariafii ja jag mår jättedåligt över arbetslösmånaderna - även om han hittar nytt relativt snabbt. Våra utgifter är större än vi kan betala då om vi ska leva med. Lutar åt norgejobb för min sambo istället...

• Kramardig

Jag oroar mig för missfall hela tiden och det är jättejobbigt! Vill bara att magen ska börja synas och få känna sparkar så man vet att det lilla pyret lever.

Jag är så sugen på att göra ett vul bara för att få se ett tickande hjärta samtidigt som jag inte vill eftersom hjärtat kan sluta ticka när som helst och att det då kommer kännas ännu värre..

Kan inte tiden bara gå fortare?! V.11 (10+2) och jag bara vääääntar..

• Kramardig

Kan tillägga att den här graviditeten är värre för mig än med sonen. Med sonen tänkte jag aldrig på missfall eller att barnet inte skulle vara friskt. Jag var aldrig orolig för psd när vi väl hade sonen i vår famn.. puh! Det tar på psyketdet här!

Svar på tråden BF januari 2014