• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Ellen 20
    Working girl 29 skrev 2013-06-05 12:12:10 följande:
    Kram till dig Ellen :)

Tack. Lycka till idag. Kram
  • 30maj

Kärleksmiraklet, ja ellerhur?! Men jag ser på min annars smala kropp att brösten har växt, och jag kan äntligen känna livmodern samt denna jävla illamående och yrsel, sen kan ja knappt känna några lukter, typ stekt mat och sånt..uuuh!! Sambon får göra allt! Skönt att höra att nån annan har varierande dagar med illamåendet.. Hur mår du??

• hundenhubbe

Välkomnar idag vecka 9! Morgonen började dock inte så bra då jag är så jäkla trött! Och att gå ut med hunden var skitjobbigt. Som att springa milen. Är hungrig hela tiden och tror lugnt att jag gått upp ca 3 kg eller mer... Känner mig tjock och pluffsig! Inte sådär fint gravid direkt  

• mimmie01

Hoppar in här, gravid v.6+3 med bf 27 jan. Gjort ett vul i förrgår och skall göra ett till om en vecka. Nån mer i tråden som är 36+?

• LeaveMeAlone

Hej hej!
    Tänkte hoppa in här jag!  Är i nuläget  i v 8 7+6 och har BF 16/1.

Jag har en kille som blir 9 i sommar och fick ett MA i höstas. Har lite svårt att tro att jag är gravid.
    Känns mer som nån magsjuka, för blä vad jag mår illa hela tiden. Inget hjälper förutom åksjuketabletterna.

Hoppas det går över snart.

• matprat

Här passar jag in Äntligen! Försökt att få syskon till vår lilla tjej på snart 5 år i över 2 år nu. Idag är jag i v5+5
    Någon annan här som bor i Åstorp/Helsingborg/Ängelholm området? 

• Working girl 29

Mimmie: kunde du se något på VUL? Jag är i v 6 och ska göra ett nu eftersom jag haft rosaaktiga flytningar sen igår. Lite nervöst!

• mimmie01

Working girl, i vecka 6+1 fick vi se ett lite hjärta ticka, det var mer än vad vi trodde vi skulle se. För att se att allt utvecklats som det ska gör vi en ny vul om 8dagar. Men det var en fantastisk syn. Jag har haft rosa/ brunt från och till sen när vi fick tillbaka vårt embryo (gjort ivf) Tydligen väldigt vanligt. Önskar dig lycka till!

• mimmie01

Working girl, i vecka 6+1 fick vi se ett lite hjärta ticka, det var mer än vad vi trodde vi skulle se. För att se att allt utvecklats som det ska gör vi en ny vul om 8dagar. Men det var en fantastisk syn. Jag har haft rosa/ brunt från och till sen när vi fick tillbaka vårt embryo (gjort ivf) Tydligen väldigt vanligt. Önskar dig lycka till!

Svar på tråden BF januari 2014