• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Working girl 29

Tack Mimmie! Jag har vart dör nu och gjort VUL. De sa att jag var i v 5 + 4 och stämmer exakt med vad jag trott. Allt såg helt ok ut. Man kunde dock inte se några hjärtslag än men det var tydligen helt normalt. Ska dit om en vecka igen för att kolla igen!

• mimmie01

Tack :) Vad skönt allt såg bra ut! Är det första barnet? Då väntar vi bägge på nya ultraljud om en vecka, håller tummarna för oss:)

• popcornplaya

Ja vem vet. Är lite nervös själv eftersom jag åt pergo, då blir chansen mkt större för tvillingar.

• Working girl 29

Mimmie: Ja, första barnet. Allt är väldigt nytt! Har inga symptom och blir orolig bara av det! Man är lite väl nojig ;) spännande att se nästa vecka! Har du barn innan?

• Fjällan

Idag är de ingen bra dag. Trött och yr hela tiden, humöret svänger värre än vanligt, från glad till ledsen.
    Känner mig så otroligt ful, gråter för inget, blää! Min stackars sambo hinner inte med i svängarna :(
    Känner för att ta båten och åka ut till stugan och bara vara! Gömma mig under en sten...

• Mymemlan

Här är en dålig dag med.. Slemmig i halsen vilket gör mig mer illamående, ont i huvudet, trött och jätteillamående. Bara för att några dagar varit hyffsat bra..

Svar på tråden BF januari 2014