• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • SaraKarla

Mymemlan: Ja, det kan väl bli svårt att jobba annars va? Hur gör du i så fall?

Jag har varit lite nojig pga mina sammandragningar, men jag har också sett fram emot att jobba och min BM säger att det inte är några problem. Är ju bara på kvällarna jag har sammandragningar också.   

• Ellen 20
    Working girl 29 skrev 2013-06-04 20:36:37 följande:
    Jobbigt är det. Känner samma... Ska du be om ett VUL?

Ja de kommer jag garanterat att göra.
  • Mymemlan

Sarakarla, då får jag bli sjukskriven men peppar peppar (och ta i trä) har medicinerna hjälp mig mer så dom senaste dagarna varit hyffsade. Är dock astrött, men ska gå bra hoppas jag :)

• Aadomeniqe

30maj : jag började med lergigan idag och jag mår som en kung ! Innan sov jag bara för jag orkade inte vara vaken .. Innan det käkade jag postafen

• 30maj

Aadomeniqe, vad är skillnaden på dom två? Ja ungefär så har jag varit idag, de är min första så hemska dag men ja orkar redan inte mer!!! Hemskaste ja vart med om!

• mariafii
    30maj skrev 2013-06-04 18:01:24 följande:
    Åhåå tjejer idag har ja bara kunnat gå upp ur sägen enstaka gånger typ 30 min.. Inatt vaknade ja hela tiden av illamående och försökte tom spy så ja slapp de.. Men icke! Min sambo får va hemma för att ta hand om mig och sonen som varit sjuk, hur ska ja klara vardagen om han inte är hemma ?! Dessutom måste han jobba för de är varsel på gång... Fan ja är så ledsen just nu. Måste man åka till bm för att få hjälp utskrivet eller funkar de över telefon??

Min karl har också varsel på G på sitt jobb :( inte rätt läge när vi både planerar bröllop och barnet. Är ju han som har fast jobb på heltid av oss så hans inkomst är viktig. Är du nervös för din?
  • mariafii

Jag är nästan ständigt hungrig :( direkt efter min lunch på jobbet så är jag hungrig igen. Har redan gått upp 3 kg sen jag plussa vilket inte var min plan. Jaja jag får äta lite nyttigare med mycket frukt men är så sugen på onyttigt hela tiden

• SaraKarla
    mariafii skrev 2013-06-04 21:18:42 följande:
    Jag är nästan ständigt hungrig :( direkt efter min lunch på jobbet så är jag hungrig igen. Har redan gått upp 3 kg sen jag plussa vilket inte var min plan. Jaja jag får äta lite nyttigare med mycket frukt men är så sugen på onyttigt hela tiden

Jag har också gått upp (minst) 3 kg. Sist gång jag vägde mig hade jag gått upp 3 kg. Det känns förjävligt. Vi kanske kan försöka föra en matdagbok här? Så kan vi hjälpas åt med att ändra i kosten
Svar på tråden BF januari 2014