• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Mantra

Jag kör lchf, det enda som fungerar på mig är bort med kolhydraterna. Det gör att man Samlar mindre vätska oxå. Sist levde jag på mackor och gick upp 30 kg, aldrig denna gången säger jag bara!

• Working girl 29
    SaraKarla skrev 2013-06-04 20:19:32 följande:

Jag har inte haft det problemet, men har läst att det inte alls behöver betyda något dåligt, och jag har en kompis som hade så i början av sin grav. Och den slutade bra Men jag skulle absolut höra av mig till GYN ändå, bara så du kan få stilla din oro.
    Tack :) Ska ändå på VUL den 14 när jag är sista dagen på v7 men funderar på om jag ska be om en tidigare tid. Risken är ju att man inte kan se så mkt än i v 6 och blir orolig av bara det... Så länge man inte haft någon kraftig blödning borde man ju inte kunna haft ngt MF än va? (även om det finns risk att det kommer fortfarande)
  • Linis8

Säger bara trött trött trött trött!! Orkar ingenting! Flera som är det?
    Jobbar, hämta dagis å laga middag äta, leka, natta. Fast det var jag som somnade först! Har legat i soffan heeeela kvällen! Mår illa så fort jag reser mej (går bra i horisontalt läge). Å jag som har så mkt att göra, städa å fixa! Får dåligt samvete av att bara ligga i soffan!
    Har ni förresten börjat använda andra kläder än? Jag tycker det är jättesvårt att veta vad man ska s på sig!

• SaraKarla
    Mantra skrev 2013-06-04 22:04:12 följande:
    Jag kör lchf, det enda som fungerar på mig är bort med kolhydraterna. Det gör att man Samlar mindre vätska oxå. Sist levde jag på mackor och gick upp 30 kg, aldrig denna gången säger jag bara!

Vad äter du istället för mackor? Försökte mig på lchf en gång i tiden men tyckte det var så svårt med frukost och mellanmål. Är inte överförtjust i ägg eller väldigt feta mejeriprodukter. Men däremot försöker jag äta rätt kolhydrater

• vilja89

Jag har gått upp 2,2 kg sedan hälsosamtalet på mvc för tre veckor sedan. Jag kan inte dölja min lilla kula för någon. Kan inte ha några byxor, kör med gummisnodd i och de skaver ändå på nedre delen av magen. Lever i ett par mammabyxor som är typ i mjuk jeans när jag är hemma. Hur ska detta sluta? ;)

• Josefine02

Äääääär sjuuuuukt tröttt! Jobbar natt denna veckan och jag orkar ingenting när jag vaknar. Ligger bara i soffan,.. Uuuh!!

Svar på tråden BF januari 2014