• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • sunnydays
    popcornplaya skrev 2013-06-05 11:01:51 följande:
    Sunnydays: jag hade gärna lämnat över men då hade det typ aldrig blivit gjort. Tror inte mannen hade kännt behov att klippa innan man va tvungen att slå med lie ;)
    Haha :) du får va lite chef när de kommer till tunga grejer :)

working girl och ellen: håller tummarna för att allt ser fint ut
  • heartems

Ellen 20: Jag blödde med min dotter. Hade inga smärtor. Blödde flera gånger och ibland ganska mycket! Idag är hon en busig 1.5 åring :)

• Sandra 061

Går in i v. 10 idag och jag mår mkt bättre. Har vart såå sjukt trött och illamående i 3 veckors tid nu. Men efter jag börjat knapra niferex mår jag mkt bättre och har ork att "leva" igen Skrattande Underbart! Hade nog kraftig järnbrist.

• Ellen 20

Tyvärr så var det ett missfall :(. Lämnar därför gruppen nu och önskar er lycka till. Bättre lycka nästa gång antar jag

• Kärleksmiraklet
    30maj skrev 2013-06-05 10:17:02 följande:
    Hej tjejer vill bara meddela er att idag mår jag bra! Är uppe ut sängen som vanligt, var svårt att äta imorse men nu har ja fått i mig en halv macka:) nån annan som bara mår skit illa nån dag då och då?!
    hej 30maj

jag mår illa till och från och från dag till dag väldigt olika, man blir förvirrad och  lite skrämd. tycker hela graviditeten känns så overklig än så länge, vill se den lill*

hur mår du annars?
  • Working girl 29

Ellen: tänker på dig! Såg de de via VUL? Hade du blött mycket? Jag ska till Gyn vid 3 i em. Än så länge bara rosa bruna flytningar på papperet. Kram

• viggen

Jag mår sjukt illa!! Speciellt på morgonen men större delen av dagarna..
    Känner mej så värdelös som knappt orkar ta hand om sonen på 11 månader.. Tur han är självgående..
    Idag blir de köpa postafen! Seabanden sitter på istortsett från morgon till kväll :(

• Tokfrans

åh fy satan va de va nära på att jag spydde för fösta gången..Usch vilken hemsk känsla. 
    Men lyckades hejda de, saft gjorde susen Glad 

• Ellen 20

Såg de via vul. De mesta hade redan kommit ut så. Visste redan från början att något var knas eftersom jag inte alls kände mig gravid. Tårarna rinner o man mår dåligt. Men de är bara att resa sig igen och försöka igen. Inte ge upp.

Svar på tråden BF januari 2014