• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Aadomeniqe

P.s i love u är en riktig grinar film.. Såg kommande idag på tv.. Grät som en gris " han kommer döööö, han kommer dööööhhöööö" skrek jag så tårarna spruta

• vilja89

Grät en hel natt efter att ha sett the notebook, utan att vara gravid, så kan nog inte se den nu ;)

• vilja89

Går in i vecka 11 på Söndag och alla grav.symtom är borta. Hade rejält svullen mage förut, ständigt trött, otroligt ömma bröst och molvärk till och från. Nu är allt borta. Känner mig smal liksom och det är endast bröstvårtorna som är lite ömma. Läst lite om "spökveckor", är det något jag kan vara inne i tro? Funderar på att ringa BM men vill inte vara hispig.

• Oh baby
    vilja89 skrev 2013-06-07 08:31:56 följande:
    Går in i vecka 11 på Söndag och alla grav.symtom är borta. Hade rejält svullen mage förut, ständigt trött, otroligt ömma bröst och molvärk till och från. Nu är allt borta. Känner mig smal liksom och det är endast bröstvårtorna som är lite ömma. Läst lite om "spökveckor", är det något jag kan vara inne i tro? Funderar på att ringa BM men vill inte vara hispig.

Jag går in i v 11 på onsdag nästa vecka, och jag måste säga att jag har också börjat må rätt bra! Visst jag är fortfarande trött och känner av brösten, men det känns som att de avtar jämfört med förra veckan. Försöker tänka att kroppen har stabiliserat sig lite med alla hormoner :)
  • Aadomeniqe

Gick in i v10 idag och mår fortfarande pyton illa ! Bara o tänka på bebis så kan jag klara av en hel dag

• popcornplaya

Jag går in i v.11 på tisdag och förutom fogarna, lite öm i magen och mer kissande emellanåt så känner jag inte så mkt. Det brukar va nånstans här dom berömda spökveckorna börjar. Håller på tills man börjar känna rörelser.

• majpan

Har också börjat känna mig piggare och bara lite illamående när jag är hungrig. Njuter för fullt då jag mådde illa väldigt länge med sonen. Väljer att tro att det är kroppen som vant sig vid hormoner osv. Är fortfarande svullen om magen dock...=/

• Mymemlan

Jag har börjat må lite bättre, men inte alla dagar. Skulle vara skönt att få lite paus i symtomen ;p

• LeaveMeAlone
    sunnydays skrev 2013-06-06 21:28:32 följande:
    Skönt att du har fått dig en bättre chef nu.
    Hemskt att gå på föräldraledigheten med orden att man inte har något att komma tilbaka till.
    Ja när man bildar familj är det skönt med ekonomisk trygghet av något slag. Men man ska inte måla fan på väggen i onödan. Saker löser sig oftast. Det går att leva snålt och hjälp finns att få i värsta fall. 
    När jag fick min son så var ingenting planerat och den här gången har jag mani på att planera allt. Man skulle kunna tro att det sistnämda är bättre men jag är så mycket mer stressad nu när jag KAN planera och välja saker. Mer valmöjlighet gjorde mig inte lugnare. hehe. Knasigt!
  • LeaveMeAlone
    Aadomeniqe skrev 2013-06-06 23:23:45 följande:
    P.s i love u är en riktig grinar film.. Såg kommande idag på tv.. Grät som en gris " han kommer döööö, han kommer dööööhhöööö" skrek jag så tårarna spruta
    Den skulle jag inte våga se som gravid. Jag gråter så jag håller på att dö i vanliga fall till den. Den är så bra..
Svar på tråden BF januari 2014