• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Potatis

Uttorkad tror jag. Får inte behålla något. Jag är heeeeelt slut. Orkar knappt gå..

• Potatis

Fortfarande med dropp. Har även fåtttvå primperan så jag hoppas att illamåendet släpper nu. Läkaren skickade även en remiss till specmödra för ett ul. Vet ej varför men hon ville fastställa i vilken vecka jag är.

• puchelina88

I morgon är de inskrivning hos bm spännande hoppas att dom gör ul så dom kan konstatera att hjärtat slår hoppas hoppas ;)

den 6/8-2010 kom våran älskade son Viktor
  • Mymemlan
    Potatis skrev 2013-06-09 16:21:09 följande:
    Uttorkad tror jag. Får inte behålla något. Jag är heeeeelt slut. Orkar knappt gå..
    Vad skönt att du får hjälp. Man får ketoner i kroppen när man blir uttorkad och bara ketonerna kan göra en illamående så man fortsätter kräkas, vilket avhjälps med dropp typ 2-3 dagar. Är jättebra! jag äter primperan x 3 och lerigan comp x3 och det är jättebra, tar dom samtidigt. 
  • Mymemlan

Jag vet inte om jag vågar skriva detta och säga det högt, men jag mår bättre idag, jag missade att ta min andra dos primperan&legigan comp och mådde inte dåligt så lät bli och har inte tagit tredje heller.... Jag mår inte illa än. Dock har jag en sån hosta som driver på kräkrelexen lite, men ändå, jag är så glad! 
    Ska nog bara ta på morgonen och ha med mig på jobbet! :)  

• Potatis

Mymemlan: Ja det är jättebra och jag känner mig betydligt piggare nu. Vill hem! Snart är första påsen med dropp klar. Vill hem sen. Så vi får väl se vad dom säger :)

• Mymemlan
    Potatis skrev 2013-06-09 19:28:16 följande:
    Mymemlan: Ja det är jättebra och jag känner mig betydligt piggare nu. Vill hem! Snart är första påsen med dropp klar. Vill hem sen. Så vi får väl se vad dom säger :)
    Tror man brukar ge 2-3 påsar för att fylla på förråden. Även om du vill hem, försök hålla ut så du får må bättre en längre tid! :) 
  • Aadomeniqe

Mymemlan: jag har inte mått illa på 2 dagar nu :D börjar avta .. Tagit en legigan idag bara ! Underbart är det

• Mymemlan
    Aadomeniqe skrev 2013-06-09 20:35:34 följande:
    Mymemlan: jag har inte mått illa på 2 dagar nu :D börjar avta .. Tagit en legigan idag bara ! Underbart är det
    Jag fick ta nu ikväll bara för att jag sa det. men har mkt hosta som retar kräkreflexen också. men det är helt klart bättre! :)
Svar på tråden BF januari 2014