• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • sunnydays
    Aadomeniqe skrev 2013-06-07 21:29:49 följande:
    Fick i mig allt :D *stolt*
    woho
    mig sugen på kinamat fick du också :)
  • Ninie

Ja, svullen har jag förstått att man blir .. men det var så att min mamma verkligen nämnde "du har verkligen fått gravidkula" för ja, det är en tydlig kula och bara fram. Jag som trodde att jag skulle vara platt ett bra tag :D

Är första barnet också. Men jag oroar mig ständigt för att det inte är något, men om magen bara växer & brösten likaså BÖR det väl inte vara någon fara? :|

Sagalo, härligt :) Jag känner igen det där med fort mätt, samtidigt sugen hela tiden på MAT inte godis & sånt tackolov. (är vanligtvis världens största godisråtta, så det är ett under att jag inte äter mer/vill ha.

• sagalo
    sunnydays skrev 2013-06-07 21:28:51 följande:
    Hoppas det går bra med illamåendet och ni får en mysig 5års dag :)

Tack, det hoppas jag med! :) vi har bokat bord i god tid så jag kan äta utan stress.. Ska nog gå bra :)
    Ninie skrev 2013-06-07 21:48:22 följande:
    Sagalo, härligt :) Jag känner igen det där med fort mätt, samtidigt sugen hela tiden på MAT inte godis & sånt tackolov. (är vanligtvis världens största godisråtta, så det är ett under att jag inte äter mer/vill ha.

Ja samma här, man blir ju hungrig lika snabbt också så jag brukar få dela upp tex middagen.. Ät en liten portion, vila lite, och sen äta lite till :p Vad skönt att inte vara så sötsugen, det är lite till och från för mig det där vad jag är sugen på :) kan komma på jättekonstiga saker som jag är sugen på,ibland saker jag kanske ätit någon gång för länge sen liksom, som jag från ingenstans känner världens sug efter och bara måste ha nununu :p
  • Linis8

Jag har fått tid till inskrivning, men inte förrän den 18:e! *suck*.
    Sen har jag fått tid för läkarbesök å göra kub test. Vad innebär det? Blodprov vet jag. Men så trodde jag de var UL på magen, men tanten jag pratade med igår sa att de skulle bli VUL igen?! Kan de stämma? Kommer vara 10+3 då.
    Ngn som har gjort det innan som kan berätta vad dom gör?

• mariafii

Idag ska vi på studentfirande och jag tror jag blir ensam att inte dricka. Tycker det är jobbigt att vistas bland folk som är fulla. En av gästerna är också gravid så tänkte att det hade varit perfekt men hon skulle tydligen bara titta förbi en snabbis :( jag ska ta med mig min mini i-pad för vi ska sova över så får jag väl lägga mig när jag blir trött.

Jag ska på arbetsintervju på onsdag också vilket känns nervöst om man vågar börja på nytt jobb då man är gravid

• sunnydays
    Aadomeniqe skrev 2013-06-08 09:46:36 följande:
    Sunnydays: åt inte Kina mat :p åt plankstek! Sååå MMMMMM va det :))
    Haha, inte helt fel de heller :)
  • sunnydays
    mariafii skrev 2013-06-08 08:28:26 följande:
    Idag ska vi på studentfirande och jag tror jag blir ensam att inte dricka. Tycker det är jobbigt att vistas bland folk som är fulla. En av gästerna är också gravid så tänkte att det hade varit perfekt men hon skulle tydligen bara titta förbi en snabbis :( jag ska ta med mig min mini i-pad för vi ska sova över så får jag väl lägga mig när jag blir trött.

Jag ska på arbetsintervju på onsdag också vilket känns nervöst om man vågar börja på nytt jobb då man är gravid
    Det går nog bra, blir det för mycke kan du ju gå undan och vila. Kanske det finns någon som ska köra hem.
    Hoppas du får en trevlig kväll iaf och har kul
  • Kramardig

V.11+6 idag! Men jag tror fortfarande att jag kanske är i v.10+6 idag..

Mår fortfarande illa och jag hatar det bara ännu mer!

Svar på tråden BF januari 2014